אפקט הקורונה: הכנסות זום ברבעון השני עמדו על 663.5$ מיליון דולר
זום (Zoom Video Communications, Inc.) הודיעה היום (שלישי) על תוצאות הרבעון השני לשנת 2021 (NASDAQ: ZM). ההכנסות עמדו על 663.5$ מיליון, עלייה של 355% בהשוואה לשנה שעברה. מספר הלקוחות שתרמו למעלה מ-100,000$ כל אחד להכנסות קפץ ב-112% בהשוואה לשנה שעברה, ובחברה רשומים כיום כ- 370,200 לקוחות עם למעלה מעשרה עובדים – קפיצה של 458% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
אריק יואן, מנכ״ל זום, ציין במהלך פרסום הדו״ח כי ארגוניים עוברים כיום מטיפול בצרכים המידיים בהמשכיות העסקית לכיוון תמיכה בעתיד של עבודה מכל מקום, לימודים מכל מקום ותקשורת עם אחרים מכל מקום, באמצעות פלטפורמת שיחות הווידאו של זום. ״היכולת שלנו לשמור על אנשים מחוברים ומקושרים בכל רחבי העולם, ביחד עם הוצאה לפועל חזקה ב׳שטח׳, הובילה לצמיחה בהכנסות ומאפשרת לנו להעלות את התחזית השנתית להכנסות לכל שנת הכספים 2021 לטווח שבין כ-2.37$ מיליארד ועד ל-2.39$ מיליארד״.