משפטי/פלילי

מעצרו של החשוד בעבירות מין חמורות כלפי ילדים ונערים ברשת הוארך

בית המשפט האריך היום (שלישי) את מעצרו של עדן גלנט, החשוד בעבירות מין חמורות כלפי ילדים ונערים ברשת.

החשוד הגיע אל קרבנותיו באמצעות ערוץ גיימינג אותו הוא מפעיל ביוטיוב, בדרך זו יצר קשר עם קטינים רבים, ברובם מתחת לגיל 14, ויזם התכתבויות מיניות עימם בצ'טים פרטיים. החשוד ניצל את תמימותם של הילדים ועודד אותם בין היתר לבצע בעצמם מעשים מגונים.
בימים האחרונים הגיעו הן למוקד 105 והן לתחנת המשטרה, פניות נוספות על קטינים שנפגעו מהחשוד. בשלב זה חוקרי תחנת קריית גת מתקדמים בחקירה ונמצאים בשלבי איתור מתלוננים ואירועים נוספים שהתקבלו במוקד 105 ובתחנה.

החקירה מתנהלת בתחנת קריית גת, מרחב לכיש, במחוז דרום של משטרת ישראל ובשיתוף פעולה צמוד מול יחידה 105 – במטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "מקרה זה מדגיש שוב את חשיבות שיתוף הפעולה הקיים בין מוקד 105 לתחנות המשטרה, בזכות שיתוף פעולה זה מצליחים החוקרים לאתר את הקטנים שנפגעו מהחשוד. יחידה 105- המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת שבים ומזהירים – שיחה עם אדם זר, גם אם הוא מפורסם, עלולה להיות מסוכנת. הורים – שימו לב לכל התנהגות יוצאת דופן של ילדיכם והיו ערניים. שוחחו איתם והבהירו להם שאתם שם עבורם לכל שאלה והכתובת לכל בעיה, ולעולם לא תכעסו עליהם."

השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס אמרה: ״שוב מקרה מזעזע של עבירות מין בקטינים ברשת, תופעה מחרידה שאנחנו נתקלים בה באופן תכוף לצערי. המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת נועד לתת מענה בדיוק למקרים כאלה. לקראת פתיחת שנת הלימודים אנחנו מתכוונים לתגבר את המוקד. אני קוראת להורים לשים לב ולהיות עירנים להתנהלות ילדיהם ברשתות החברתיות. אסור להתייחס למקרים כאלה כידיעה חדשותית, אלא יש להפנים את ההנחיות החשובות של המטה הלאומי 105, ולפנות בכל חשש לפגיעה בילדים ברשת למוקד שזמין 24 שעות ביממה.".

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button