צרכנות

היתרונות של ניהול עמודי פייסבוק על-ידי אנשי מקצוע

רוב בעלי העסקים כבר מבינים שכדאי לנהל עמוד פייסבוק. הרשת החברתית היא כמובן גם רשת עסקית לכל דבר, וכפי שאומר הסלוגן הישן והמפורסם – אם אתה לא שם, אתה לא קיים. ואכן עוד ועוד חברות מצטרפות לרשת הפופולרית, פותחות דף עסקי, מעלות מספר פוסטים ו… שום דבר לא קורה. חלק מהעסקים ממשיכים לפרסם תכנים שונים, בתדירות כזו או אחרת, אחרים מוותרים – אבל מנהלים חכמים יודעים דבר פשוט: ניהול עמודי פייסבוק הוא מקצוע. וכמו כל מקצוע, נדרשת מומחיות. בעל מסעדה למשל יודע איך ליצור תפריט שיספק מקסימום אפשרויות לקהל יעד רחב ואיך ליצור אווירה מתאימה במסעדה – אבל הוא לא יודע להפעיל עמוד עסקי בפייסבוק (גם אם הוא מרבה לגלוש ברשת החברתית). גם בעל מפעל לרהיטי עץ הוא מומחה לייצור רהיטים ולעצים ולא לפייסבוק, והרעיון מובן – רק ניהול מקצועי יניב את התוצאות הרצויות!

חיזוק המותג

נוכחות מדויקת וחכמה בפייסבוק הופכת את המותג לבולט ומחזקת אותו מאוד. כדאי לזכור שחלק גדול מאוד מהישראלים מרבה להשתמש ברשת החברתית, ובאופן טבעי התכנים שבהם הוא נתקל בזמן השהות בפייסבוק משפיעה על תפישת העולם שלו. הפגנת בקיאות מקצועית וערכים מתאימים תמתג כל עסק ותבדל אותו מהמתחרים – וזהו כמובן מרכיב בסיסי במסגרת ניהול עמודי פייסבוק ע"י מומחים בתחום.

חיבור קהל היעד לעסק

עוד סיבה טובה להפקיד את ניהול עמוד הפייסבוק של העסק בידיים מקצועיות היא שמומחה לרשתות חברתיות יודע איך לחבר את העסק אל הלקוחות, גם אלה הקיימים וגם אלה הפוטנציאליים. בימינו חלק גדול מההחלטות של הצרכנים מתקבל מתוך רגש, וחיבור עוצמתי לעסק מגדיל במידה ניכרת את הסיכוי לגידול של ממש ברכישות ממנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יצירת קהילה

ניהול עמודי פייסבוק על בסיס ידע מקצועי והבנה מעמיקה של מאפייני הגלישה ברשת החברתית מוביל עד מהרה ליצירת קהילה תוססת סביב העמוד העסקי. חשוב להדגיש כי בניית קהילה דורשת סבלנות מסוימת, ותחזוקתה מחייבת השקעה – אבל מדובר בהשקעה משתלמת עד מאוד, שכן לקהילה יש כוח של ממש והיא תורמת במידה ניכרת להעמקת החיבור של החברים בה אל העסק.

מקסימום חשיפה לעסק, למוצרים, למבצעים ועוד

החל משלב מסוים קהילה מסורה עשויה להתרחב גם בלי השקעה גדולה מדי בפרסום, אלא על בסיס של חבר מביא חברה ומפה לאוזן. הפוטנציאל הוויראלי של פייסבוק מנוצל באופן מיטבי עם ניהול עמודים מקצועי, וכך העסק, ואיתו המוצרים הקיימים, מוצרים חדשים, מבצעים אטרקטיביים וכו' – זוכים למקסימום חשיפה. 

מה כולל ניהול עמודי פייסבוק?

ניהול עמודי פייסבוק כולל העלאת תכנים ברמה גבוהה כולל תשומת לב לנראות שלהם (על בסיס השפה הוויזואלית של העסק, ובמידת הצורך גם יצירת שפה שכזו), ייזום פוסטים שמעוררים תגובות ושיתופים (חידונים, משימות ועוד), תגובות לכל גולש שפונה אל העסק או מגיב לתוכן כזה או אחר, ועוד.

כל הפעולות הנ"ל של ניהול עמוד הפייסבוק מבוססות על ניסיון רב ועל למידה מתמדת – כך שהן מניבות מקסימום תועלת.

Back to top button