חדשות הארץ

נשיא המדינה קיים ביקור תנחומים בבית משפחתו של הרב שי אוחיון ז"ל

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום (שלישי) ביקור תנחומים בבית משפחתו של הרב שי אוחיון ז"ל בפתח תקווה. הרב אוחיון נרצח בפיגוע דקירה בצומת סגולה בפתח תקווה ב- 26 באוגוסט.

הנשיא פגש את רעייתו של שי ז"ל סיון ואת ילדיו הרכים, את אמו שולמית ואחיו ואחיותיו. בני המשפחה סיפרו לנשיא על הרב אוחיון ז"ל ועל היד המושטת שלו לכל סביבתו תמיד. אמו שולמית סיפרה איך ברכו אותה שכניה יום אחד על הסמכתו של שי ז"ל לרב וכששאלה אותו למה לא סיפר לה, ענה לה בצניעות שזה ״רק דף נייר.״ ״הילד שלי דאג לכל אדם ואדם, בצניעות ובכוונה גדולה, תמיד דאג לבקר אותי ושלא יחסר לי דבר. הלוואי ואנחנו נהיה המשפחה השכולה האחרונה", אמרה.

הנשיא שמע את סיפורי המשפחה על אהבת האדם של הרב אוחיון ז״ל ועד כמה אהב ללמד תורה וללמוד, ואמר: "באתי להשתתף בצערכם הכבד ולהביע את כאבנו, כאבו של העם כולו על אדם שעשה רבות למען החברה,״ אמר הנשיא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו חיים בארצנו אלפי שנים, נאחזנו בה ולא נרפה, גם כאשר אויבינו מנסים שוב ושוב להכות בנו". הנשיא שאל לשלום ילדיו של הרב אוחיון ז"ל ואלו סיפרו לו שהלכו הבוקר לתלמודי התורה ולגנים. בצאתו הביע הנשיא תקווה שבני המשפחה לא ידעו עוד צער וייחל לכך שיזכו לשמחות במהרה.

צילום: מארק ניימן / לע"מ
צילום: מארק ניימן / לע"מ

Back to top button