מבזקים

ח"כ יעלון: כבר התרגלנו שנתניהו דואג לעצמו, ולא לאזרחים

חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון ('יש עתיד – תל"ם) כתב לפני זמן קצר בחשבון הטוויטר: "היום נחתה עלינו ״בהפתעה גמורה״ שנת הלימודים. אתמול, נתניהו היה עסוק בשיווק נחיתת המשלחת באמירויות, והתפנה רק בערב לדיון בקבינט הקורונה. כך לא מנהלים מדינה! כבר התרגלנו שהוא דואג לעצמו, ולא לאזרחים. אסור שנתרגל. צריך שינוי! מנהיגות משרתת וממלכתית. אנחנו נדע לתקן."

2 תגובות

  1. אני לא מליץ יושר לנתניהו.הוא די הוכיח את עצמו .אבל לפי בוגי ההסכם שמתחולל עם אבו דאבי זה לא עבור עם ישראל .זה עבור ביבי.בוגי סליחה אבל אתה מגוכח.תלמד מבנט הוא יודע לפרגן אבל יודע גם לתקוף בטעם.אתה בוגי מזכיר לי בדיחה ישנה.חייל פוגש שחקן ידוע שביקר במחנה.ואמר לו שהוא שחקן גרוע .הרס"ר בא להרגיע את השחקן ואמר לו .החייל הזה אין לא דיעה משל עצמו הוא אומר את מה שהוא שומע מאחרים.מפגינים שאין להם שום מחויבות מנסים בדרך מכוערת לשנות את פני השלטון.ועוד לקרוא לזה דמוקרטיה.ואתה יורד לרמתם

  2. אני שואל את עצמי, אם היו שני מועמדים לראשות הממשלה, בוגדי העגלון ונתניהו, מה הייתה התוצאה ? כולם יודעים את התשובה, אפילו בוגדי העגלון ואפילו משפחתו לא יצביעו עבורו, ואני באמת לא רוצה ללעוג לו בכל זאת עגלון. אבל הוא מביך ונותר ילדון לא בוגר כמו הבוס הנוכל שלו.

Back to top button