צרכנות

מה עושים כשיש מכת נמלים בבית?

אם גם אתם סובלים ממכת נמלים בבית, קמים בבוקר והכיור והשיש מלאים נמלים, או שאפילו במהלך היום, כל טיפת אוכל שנופלת על הרצפה נהפכת להיות מקור משיכה לערימות של נמלים – הגיע הזמן לטפל במכת הנמלים. במקרים קלים תוכלו לנסות להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמכם, אך אם אתם רואים שהנמלים נשארות באזור – כנראה שהגיע הזמן להזמין הדברה נגד נמלים, שתפתור לכם את הבעיה באופן מיידי לזמן ארוך של חצי שנה לפחות.

למה נמלים מגיעות לבית שלנו?

הנמלים חיות במושבות, יש מלכה-נמלה, ולה יש אלפים ורבבות של פועלות זריזות. החכם באדם אמר "לך אל נמלה עצל ראה דרכיה וחכם", הדרך של הנמלה היא לאסוף בזריזות כמות עצומה של אוכל במהלך הקיץ, למלא את כל המצבורים של המושבה, להאכיל את המלכה-נמלה, ולהכין את עצמם לחורף. לנמלים יש חוש ריח סופר מפותח, כך שאם יש לכם מושבה של נמלים בתוך הבית או צמוד אליו – הנמלים שפוט יריחו כל טיפת אוכל שנמצאת בחוץ ויגיעו אליה בדרכים שלהם, למגינת לבכם (ותחושת גועל המלווה).

איך ניתן להרחיק את הנמלים?

הדרך הראשונה להתמודד עם בעיית הנמלים היא פשוט לנסות להרחיק אותם מאזור הבית שלכם, כלומר לא מדובר על הדברה או הרעלה של הנמלים, אלא פשוט להגן על הבית שלכם ולגרום לנמלים שלא לרצות להגיע לאזורים שיש בהם אוכל ומועדים לפורענות. כמובן שזה לא פותר את הבעיה מהשורש (כלומר מושבת הנמלים נשארת עדיין בבית שלכם) אך בפועל זה יכול לעשות את העבודה. מה שצריך לעשות הוא פשוט לפזר חומר שהריח שלו דוחה את הנמלים, באותם מקומות שבהם ראיתם את הנמלים: מקלות קינמון, עלי דפנה, קליפות הדרים, חומר כביסה, פלפל שחור, פולי קפה, או חומץ. זה האחרון הוא היעיל ביותר: ניתן להוסיף קצת חומץ למים שאתם שוטפים בהם את הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך אפשר להדביר את הנמלים?

אפשרות שניה בהתמודדות עם הנמלים היא להכחיד אותם, השיטה כאן היא לפזר חומר מורעל שייראה לנמלים כמו אוכל, הנמלים הזריזות ייקחו את החומר הזה ויתנו אותו למלכה שלהם כאוכל טעים – המלכה תאכל ותמות, וכשאין מלכה גם המושבה תתפרק, והנמלים פשוט יעזבו את הבית. החומרים שמתאימים לשיטה זו: דבק נמלים, או 'גרונלר' (במקרה של נמלי אש). כמובן שצריך לשים לב שמצוין על החומר שהוא לא רעיל לילדים וחיות מחמד, שעלולות גם כן לאכול מהחומרים הללו.

מדביר מקצועי – יעיל ומהיר

יש לציין ששיטה זו אחרונה יכולה לקחת כמה שבועות, ולא לכולם יש את הסבלנות לכך. כך שאם אתם רוצים פתרון יעיל מקצועי ואיכותי, כדאי לכם להזמין חברת הדברות מיומנת כגון את מדבירים נט, שזמינים 24 שעות ביום עם פריסה בכל הארץ. המדבירים המקצועיים ידעו איך להתאים את סוג החומר הרעיל לעונה שבה אתם נמצאים, וייתנו לכם אחריות לתקופה מה ללא שום מכת נמלים.

 

Back to top button