תאונות דרכים

בן 50 נהרג מפגיעת רכב בכביש 70 בין צומת יגור לצומת חסידים

גבר בן 50 נהרג הלילה (רביעי) מפגיעת רכב סמוך לאתר עבודה בכביש 70 בין צומת יגור לצומת חסידים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה וכונני ארגון 'הצלה כרמל' העניקו לו סיוע רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם במצב אנוש, עם חבלה רב מערכתית תוך פעולות החייאה. בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. שלושה פצועים נוספים פונו לבית החולים: גבר בשנות הארבעים לחייו במצב קשה בהכרה, עם חבלה רב מערכתית. ושני פצועים קל מהרכב הפוגע.

פאראמדיקית מד"א יוליה מלמוד סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בשטח עבודה בכביש, 2 פצועים שוכבים במרכז הכביש, כשבסמוך 2 כלי רכב מעוכים. אחד הפצועים, גבר בשנות החמישים היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה, כשמצבו אנוש. הפצוע השני גבר בשנות הארבעים היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה. פינינו גם שני פצועים קל מהרכב, כשמצבם קל."

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. הנהג הפוגע, תושב שפרעם בן 30, נעצר לחקירה שבה התברר שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר את הארכת מעצרו בבית משפט השלום חיפה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button