צבא וביטחון

חשד לפיגוע דריסה בצומת תפוח: שני שוטרים נפצעו קל, המחבל נוטרל

שני שוטרים נפצעו לפני זמן קצר (רביעי) בחשד לניסיון פיגוע דריסה בצומת תפוח בשומרון. חשוד הגיע ברכבו לצומת תפוח נסע לכיוון שוטרים שהיו במקום ועסקו ברישום דוחות, ודרס אותם. בהמשך עצר את הרכב ירד מהרכב ורץ לעברם עם סכין שלופה. אחד מהשוטרים ירה מנשקו ונטרל את החשוד, שנפצע באורח בינוני. שני השוטרים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש בכיר במד"א אביאל ממליה סיפר: "כשהגענו למקום 2 הפצועים, גברים כבנו 20 ו 23 התהלכו בזירה כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קלות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם במצב קל להמשך טיפול בבית החולים."

כוחות משטרה שהגיעו למקום בוחנים את נסיבות האירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה לניסיון הפיגוע זה עתה בצומת תפוח: "תושבי השומרון מחבקים ומחזקים את חיילי צהל ואת כוחות הביטחון יחד עם עם ישראל כולו. ומחזקים את הגיבור שניטרל את המחבל. כשהממשלה נסוגה מריבונות ומגמגמת בנוגע לאחיזה בארצנו אין פלא שהמחבלים של הרשות הפלסטינית אוזרים אומץ ויוצאים לפגע בחיילים ואזרחים. רק עמידה נחושה על זכותנו על הארץ תביא לרגיעה ולשקט".

מדובר צה"ל נמסר כי "מחבל ניסה לדרוס ברכבו לוחם צה"ל ושוטר שפעלו במרחב, ולאחר מכן יצא מרכבו עם סכין שלופה. כתוצאה מהדריסה נפצעו לוחם צה"ל ושוטר באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. השוטר הגיב בירי והמחבל נוטרל."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button