משפטי/פלילי

ארבעה תושבי נצרת נעצרו בחשד לביצוע חטיפה אלימה

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי עצרה ארבעה בני אדם תושבי נצרת, בגילאי 18 – 21, בחשד לביצוע חטיפה אלימה בנצרת על רקע סכסוך משפחות. כתב אישום הוגש נגד החשודים באמצעות פרקליטות צפון בגין החטיפה ועבירת חבלה חמורה.

ב- 18 באוגוסט בצהריי היום, התקבל דיווח במשטרת ישראל בדבר מספר חשודים אשר חטפו בחור, הכניסו אותו בכוח לתוך רכב פרטי ועזבו את המקום בנסיעה מהירה. שוטרי ובלשי המשטרה שפעלו בעיר נצרת הוזעקו לאירוע ועצרו את ארבעת הנאשמים ליד רכבם כשבתוכו הבחור שחטפו עם שריטות ופצעים על גופו כך עולה מכתב האישום שהוגש נגדם השבוע בבית משפט המחוזי בנצרת.

האירוע התחיל כאשר הנאשמים זיהו את הבחור במאפייה. הבחור שזיהה את הנאשמים ניסה להימלט אך אלו תפסו אותו בתוך השירותים של מאפייה וזאת לאחר ששברו את המנעול ופרצו פנימה בכדי לחטוף אותו. הנאשמים גררו את המתלונן אל מחוץ למאפייה והכניסו אותו בכוח לרכב תוך כדי שהם מכים אותו ודוקרים אותו עם סכינים. לאחר מכן הגיעו הנאשמים עם המתלונן למגרש והיכו אותו. כתוצאה מהמעשים נגרמו למתלונן שריטות ופצעים בידיים, חבלה בעורף, פצע בראש וחבלות באזור האף והפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור המשטרה עצרה את ארבעת הנאשמים יחד עם אמצעי תקיפה שהיו עליהם ולאחר חקירה הוגש כתב אישום בגין עבירות חטיפה וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה תמשיך בפעילות המוגברת בלחימה בפשיעה במגזר הערבי, תוך הפעלת כוחות גלויים וסמויים בשטח יחד עם מפקדות משימתיות במטרה לשמור על ביטחונם ושלומם של הציבור."

Back to top button