חדשות הארץ

מאות רוכבי אופנועים יצאו מהרצליה בשיירת מחאה נגד אלימות כלפי נשים

מאות רוכבים מקהילת רוכבי האופנועים הישראלית יצאו ביום שישי הקרוב בשעה 09:00 בבוקר מהרצליה בשיירת מחאה נגד אלימות כלפי נשים, דרך ישובי השרון לעצרת שתתקיים בנתניה. מטרת המחאה הינה להעלות את המודעות ולומר בקול ברור "לא" לאלימות כנגד נשים: "גבר אמיתי לא מרים ידיים", "די זה די", "לא זה לא".

האירוע הוא יוזמה פרטית של הפעיל החברתי, פייר מיקאל כהן, תושב נתניה, יחד עם רוכבים ורוכבות בשיתוף עירייות הרצליה ונתניה. הזנקת השיירה תערך בשעה 9:00 בבוקר בחניון פארק הרצליה. בהמשך השיירה תעבור ביישובים קדימה- צורן, בכפר יונה ותגיע עד לכיכר העצמאות בנתניה לעצרת המחאה המרכזית בשעה 12:00. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון אמר "אי אפשר לעמוד מנגד הארועים הקשים שהם חולי חברתי – כולנו יחד צריכים להתגייס ולהוקיע נגע זה מתוכנו. ראוי כי אנו כחברה – באמצעות המדינה – נפעל להבטיח לנשים באשר הן תחושת ביטחון בכל מקום בו יהיו".

בסיום העצרת המרכזית בנתניה, ימשיכו הרוכבים בשיירה לעבר נקודת המפגש שלהם בבר- מסעדה "פארקר" בהרצליה. כל האירוע יתנהל בתאום מלא עם משטרת ישראל ותוך כדי הקפדה על הכללים הבטיחותיים והבריאותיים המתחייבים בשל התפשטות נגיף הקורונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button