תאונות דרכים

בת 40 נהרגה בתאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 293 סמוך לפעמי תש"ז

אישה כבת 40 נהרגה לפנות בוקר (ראשון) בתאונת דרכים בין רכב פרטי לרכב מסחרי בכביש 293 סמוך לפעמי תש"ז בנגב הצפוני. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה נאלצו לקבוע את מותה של האישה במקום התאונה. שלושה פצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע: גבר כבן 60 , נהג הרכב המסחרי, במצב קשה, עם פגיעה רב מערכתית, בהכרה מלאה ויציב. שני פצועים במצב בינוני, גבר כבן 40 ונערה כבת 16, שניהם עם חבלות בראש ובגפיים.

פאראמדיק מד"א נג'יב סאנע סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים על הכביש, באחד מכלי הרכב נסעו 3 בני משפחה במושב ליד הנהג נלכדה אשה כבת 40, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב מערכתית ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, נערה כבת 16 נלכדה במושב האחורי ובסיוע הכבאים היא חולצה מהרכב בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים, נהג הרכב גבר כבן 40 יצא בכוחות עצמו כשהוא עם חבלות בגפיים, ברכב המסחרי נהג גבר כבן 60 הוא היה מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב חבישות ומתן נוזלים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים , כשמצבו של אחד קשה ושנים בינוני."

גונן אורן חובש באיחוד הצלה סיפר: מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טל וינברג חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "למרבה הצער נקבע מותה של גברת כבת 40 בזירת התאונה. כמו כן צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים מכלי הרכב".

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עלה כי ככל הנראה רכב אשר נסע בכביש נפגע בצדו מרכב אחר. בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button