משפטי/פלילי

3 צעירים נעצרו בחשד לארגון מסיבת טבע המונית סמוך לקלע אלון

פיזרה מסיבת טבע של כ-150 צעירים פוזרה אתמול (שבת) בסמוך ליישוב קלע אלון, נעצרו 3 חשודים צעירים בארגון המסיבה וקיבלו קנס של 5000 ש"ח בגין הפרת ההנחיות.

שוטרים הגיעו אתמול (שבת) למסיבת טבע שהתקיימה בסמוך ליישוב קלע אלון. במסיבה התקיימה התקהלות לא חוקית של כ-150 צעירים, תוך הפרה ברורה של הכללים לשמירה על בריאותו של הציבור. השוטרים איתרו את שלושת החשודים בארגון המסיבה הלא חוקית ועיכבו אותם, כמו כן פיזרו השוטרים את כלל הצעירים שהשתתפו במסיבה.

שלושה חשודים בארגון המסיבה, בני 18 מהקיבוצים גונן ומחניים, הועברו לחקירה במשטרת ישראל וקיבלו קנס כספי של 5000 ש"ח. בנוסף לשלושת החשודים תפסו השוטרים חשוד בהחזקת סמים מסוג קנאביס שלא לצריכה עצמית וסמים מסוג LSD.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל קוראת לציבור להמנע מלהגיע למסיבות מחתרתיות מהסוג הזה, הדבר מסכן את בריאותם של המשתתפים גם בצל נגיף הקורונה וגם בגל החום הכבד. לצערנו אנחנו עדים למקרים שבהם בני נוער מאבדים את חייהם במסיבות הלא חוקיות, שעלולות ליצור הדבקה המונית. המשטרה תמשיך בפעילות הנחושה בכדי לשמור של ביטחונו ובריאותו של הציבור ותפעל ביד קשה נגד מארגני ההתקהלויות הלא חוקיות למינהם."





Back to top button