פוליטי / מדיני

ליברמן מגיב לנתניהו: אתה מפיץ את נגיף האנדרלמוסיה

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, שלח הערב (שני) מכתב תגובה חריף לראש הממשלה נתניהו בעקבות המכתב שקיבל ממנו מוקדם יותר ובו כתב: "אדוני רה"מ, קיבלתי את מכתבך בתדהמה רבה. טענותיך חסרות שחר ורחוקות שנות אור מהמציאות. כל ההחלטות שהתקבלו על ידך עד עתה מנועות משיקולים פוליטיים ולא עניינים. מעולם לא טרחת לכנס את ראשי מפלגות האופוזיציה על למנת להסביר את מדיניות הממשלה במאבק בנגיף הקורונה ובמשבר הכלכלי, כי אין לך מדיניות, ולכן לא ניתן לתמוך במשהו שלא קיים."

ליברמן המשיך ותקף: "כמו כן, אם לא מספיק לנו נגיף הקורונה, אתה מפיץ את נגיף האנדרלמוסיה. הממשלה לא התכנסה 6 שבועות, דבר חסר תקדים שלא קרה מאז קום המדינה. ההחלטות מתקבלות בשלוף וברגע האחרון, כולל ההחלטות על דחיית התקציב, על פתיחת שנת הלימודים, המגבלות על ערים אדומות, הנסיעה לאומן וכו'."

לבסוף סיכם במכתבו ליברמן: "במקום להחזיק את אזרחי מדינת ישראל כבני ערובה ולהוביל את המדינה לסגר כללי בחגי תשרי בגלל שאתה מ-פ-ח-ד מדרעי ומליצמן, תורה על העברת הטיפול במשבר הקורונה לצה"ל ולפיקוד העורף ותעביר תקציב לאלתר. את תמיכת ישראל ביתנו במהלכים אלו יש לך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button