צרכנות

חשיפה לגולן מציג צימרים יוקרתיים בצפון שמפנקים והמון

מחפשים אחר צימרים יוקרתיים בצפון, שמהפינוקים שלהם לא תוכלו לשבוע במשך כל הסופ"ש? מגזין הבוטיק חשיפה לגולן מציג לנו את הכי מומלצים באזור חד נס ובאזור הגליל המערבי. בואו נכיר יותר לעומק את המגזין ואת מתחמי הנופש עצמם, מה נמצא בכל אחד מהם בד"כ?

הנה כל המידע שאתם צריכים ב-2020, כולל מידע על מתחמי נופש עם תו סגול ופינוקים שאף אחד לא חווה גם בסרטים הכי טובים. בארצנו הקטנטונת לפעמים נדמה שיש יותר צימרים וסוויטות יוקרתיות מאשר אזרחים. אין ספק, אם אתם מחפשים אחר צימר יוקרתי ברמת הגולן ובצפון, אתם בקלות יכולים ללכת לאיבוד בתוך אוקיינוס מתחמי הנופש השונים. אז, כיצד נאתר את מתחם הנופש האידיאלי לסופ"ש מהאלפיון העליון? מגזין חשיפה לגולן נותן לנו את כל הפרטים הבאים:

כל כך הרבה צימרים יוקרתיים – איך יודעים במה לבחור?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתם מוזמנים להכיר את המגזין שיעשה לכם סדר בבלגן ויסייע לכם לבחור את מתחם הנופש האידיאלי עבורכם. מגזין חשיפה לגולן טומן בתוכו המון פנינים של נופש, כמו למשל צימרים יוקרתיים בצפון וביישוב חד נס.

בצימרים האלו אתם תוכלו להנות מכל מיני סוגים שונים של תפנוקים, כולל למשל עיסויים שירככו לכם כל שריר וסנטימטר בגופכם. ישנם צימרים כפריים ויוקרתיים עם עיסי שוודי מקצועי, אבל אפשר גם להנות למשל מעיסוי הניתן לכם באמצעות אבנים חמות.

צימר יוקרתי בצפון עם עיסוי שיפנק לכם כל ס"מ בגוף ובנשמה

בואו נגיד ככה, הנופש המושלם כמעט שחייב לכלול איזה עיסוי טוב! אבל אם אתם פחות בקטע של מסאז'ים, אנחנו נמליץ לכם למשל על סוויטה יוקרתית וצימר כפרי עם ארוחת שף לכל דבר רוצים להזמין שף לצימר שלכם ולהנות מגורמה של פעם בחיים? אפשרי ואפשרי.

אנחנו רוצים גם שתכירו סדנאות בישול בצפון, למשל סדנאות להכנת פיצות. אם איתרתם לעצמכם צימר יוקרתי לסופ"ש עם טבון אותנטי להכנת פיצות, אתם ממש מסודרים מכל כיוון וכיוון. יש כמה דברים נוספים שאנחנו רוצים שתכירו ב-2020, ואלו הם צימרים יוקרתיים בצפון עם תו סגול לימי הקורונה.

מגזין חשיפה לגולן עושה סדר ב-2020: מתחמי צימרים עם תו סגול

מגזין חשיפה לגולן מציג בפנינו את כל מה שצריך לדעת על נופש ב-2020 בצל הקורונה. אם אתם רוצים לחוות את הנופש המושלם ב-2020, אתם מוזמנים לאתר כבר היום מתחם של צימר יוקרתי בגודל של 500 מ"ר ועד 1,000 מ"ר. כן, שמעתם נכון, אחוזות של נופש מושלם לכל דבר.

ישנם צימרים ענקיים בגדלים שקשה לדמיין, והכוונה היא לשטח הכולל של המתחם, לא לצימר עצמו. לרוב, צימרים יוקרתיים בצפון יהיו בגדלים של 45 מ"ר – 150 מ"ר בממוצע. באשר למתחמי הנופש ומתקני הנופש, מדובר במרחבים עצומים שבהם קיימים שלל המתקנים.

 

תיירות בצפון: מתקני הנופש שתמצאו במתחמים של עונג

אנחנו מדברים על מתקני נופש כמו בריכות פרטיות ומחוממות עם נוף לכנרת, וכמובן גם ג'קוזי ספא וסאונות יבשות. פשוט חלום אל מול ימת הכנרת. אבל זה לא חייב להיות חלום, אתם יכולים כבר היום לסגור דיל של נופש מושלם ברמת הגולן דרך מגזין חשיפה לגולן.

המגזין ימליץ לכם על מתחמי הצימרים הכי מומלצים ב-2020, כולל גם צימר יוקרתי עם ארוחת בוקר מפנקת מול הכנרת. יש יותר מושלם מזה? אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת מתח הנופש שיפנק אתכם כל הסופ"ש, מגזין חשיפה לגולן זמין לפנייתכם.

התייעצות עם צוות חשיפה לגולן = מציאת מתחם נופש המושלם

תוכלו להתייעץ, לשאול ולתהות יחד עם צוות המגזין, שיסייע לכם לדייק את הנופש שלכם כמה שיותר. בסופו של דבר, הכי חשוב שתחזרו הביתה עם חיוך כל כך מתוח מאוזן לאוזן, עד שכבר תכאב לכם הלסת. ולבסוף, אולי הכי חשוב! לשכוח בגדי ים! כי יש לא מעט צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכות פרטיות עם נוף לכנרת ולהרים.

קחו אתכם קרם הגנה איכותי, את כל החשק להתפנק, את בקבוק היין ואת הרצון להפוך את הסופ"ש למושלם. הכול תלוי בכם ובאנרגיות שתביאו עמכם מהבית, כי על איתור הנופש המושלם – מגזין חשיפה לגולן אחראי. תיהנו!

Back to top button