משפטי/פלילי

אישום: גנבה כרטיסי אשראי מלקוחות בסטודיו לאימוני פילאטיס ויצאה למסע קניות

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי הגישה כתב אישום נגד תושבת רחובות בת 30 בחשד לגניבה והונאה בכרטיסי חיוב.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרה בחודש שעבר, על מתאמנת בסטודיו לפילאטיס ברחובות שעל פי החשד גנבה ארנקים מתיקים של מתאמנים בחדר ההלבשה. שוטרי תחנת רחובות שהגיעו למקום עצרו את החשודה ובחיפוש שערכו בתיקה נמצא ארנק השייך למתאמנת אחרת בסטודיו וכן כרטיס אשראי שאינו שייך לה.

כתב האישום שהגישה המשטרה כנגד החשודה, מתאר כיצד פעלה הנאשמת בשיטתיות על מנת לגנוב כרטיסי חיוב או להעתיק את פרטי הכרטיסים ולעשות בהם שימוש למשך תקופה של כשלושה חודשים, בסכום של למעלה מעשרת אלפים שקלים במצטבר. במהלך החקירה התחקו החוקרים אחר מסע הקניות של החשודה ואיתרו שימושים רבים בכרטיסי החיוב, בבתי עסק שונים. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, נענתה הנאשמת למודעה בפייסבוק לפיה תושבת תל-אביב מחפשת אדם אשר יטייל עם כלביה תמורת תשלום. הנאשמת החלה לעבוד אצל האישה ובשלב מסוים העתיקה את פרטי כרטיס האשראי שלה וביצעה בו שימושים בסכום של אלפי שקלים ושילמה באמצעותו לסטודיו בו החלה להתאמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינה ובקשה למעצרה עד לתום ההליכים בגין גניבה והונאה בכרטיס חיוב.

Back to top button