מבזקים

יו"ר הכנסת: העליתי בפני מבקר המדינה את הצורך לבדוק את התנהלות המשטרה

יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת יריב לוין כתב לפני זמן קצר (שלישי) בעמוד הפייסבוק: "נפגשתי לפני זמן קצר בלשכתי עם מבקר המדינה, מר מתניהו אנגלמן, והעליתי בפניו את ההכרח כי משרד המבקר יקיים בדיקה מקיפה ומיידית של ההתנהלות המערכתית החמורה כפי שהתגלתה באופן ניהול חקירות ראש הממשלה וההחלטה להעמידו לדין. הפרסומים האחרונים אודות התנהלותם של פרקליט המדינה לשעבר, מח״ש ובכירים במערך החקירות במשטרה, מעוררים זעזוע ודאגה גדולה. חשיפת האמת הכרחית לא רק לשם עשיית צדק בעניינו של ראש הממשלה, אלא על מנת להבטיח שהפרקליטות, המשטרה ומח״ש ימלאו את תפקידיהם החשובים והרגישים בניקיון כפיים, ותוך שימוש ראוי ומידתי בכוח העצום המופקד בידיהם. משרד מבקר המדינה נהנה מאמון ציבורי, ומחזיק בסמכויות ובכלים אשר יכולים לאפשר טיפול ראוי ומיידי בנושא חשוב זה".

2 תגובות

  1. הצביעות חוגגת ומקריבה את הש.ג
    כמה קל להיטפל למשטרה כשראשי המושחתים נמצאים בפרקליטות ובמשרד היועץ לממשלה ששלח זרועות תמנון ארוכות, דביקות, ולעיתים רעילות בכל מוסדות הממשל.
    אבל למערכת המשפט יש וועד עובדים חזק עם יו"ר שעומד כחומה מול כל כוונה לבקר מי מהמערכת " הכפופה" אליו. הימין כשמדובר במעשה קופא כנציב מלח ומצפה שמישהו אחר יוציא לו את הערמונים מהאש.

Back to top button