משפטי/פלילי

בבנק הדואר, חנות הפיצוחים ואת שליח הפיצה: פוענחו שלושה מקרי שוד בצפון הארץ

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי פיענחה שלושה מקרי שוד באזור הגליל ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגד הנאשמים כתבי אישום ובקשות למעצר עד לתום ההליכים.

שוד בבנק הדואר באמצעות פתק ואקדח איירסופט בשפרעם:

ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות, ב- 16 באוגוסט, כאשר לסניף הדואר נכנס גבר לבוש בקפוצ'ון והניח פתק עם הכיתוב "שוד" בפני הפקידה וכיוון נשק לכיוונה. הנאשם עזב את המקום במהירות יחד עם המגירה שהכילה את הכסף. השוטרים התחקו במהירות אחר מסלול נסיעתו והבחינו בצד הדרך במגירת הכסף כשהיא ריקה ובחיפוש בחדרו נתפס אקדח מסוג איירסופט, חולצת קפוצ'ון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

חקירה הביאה לאיתור טביעות אצבע של הנאשם על הפתק שהניח בסניף הדואר וכן על אקדח האיירסופט. הנאשם, בן 35 משפרעם, נעצר שעות ספורות לאחר ביצוע השוד, נחקר ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום, בקשה למעצר עד לתום ההליכים ובקשה לחלט את הרכב עימו ביצע הנאשם את העבירה.

שוד בחנות פיצוחים באמצעות סכין בטמרה:

החקירה החלה לפני כשבועיים, ב- 26 באוגוסט, כאשר הנאשם לבית העסק, ביקש מהמוכרת קופסת סיגריות ובזמן שהתכופפה מאחורי הדלפק, שלף סכין ארוכה ואיים עלייה שתביא הכל או שיהרוג אותה. הנאשם, בן 26 מטמרה, נמלט מהמקום ונעצר תוך 24 שעות .

בחיפוש שנערך בביתה של קרובת משפחתו, בה שהה טרם מעצרו, אותרו הבגדים בהם ביצע את השוד במכונת כביסה. בתום חקירה זריזה הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדו .

צילום: דוברות המשטרה

שוד של שליח פיצה סמוך למסגד בטמרה:

לפני כחודש, ב- 9 באוגוסט, בשעות הלילה המאוחרות החלה החקירה עם קבלת ההודעה במוקד 100 מצעיר שטען, כי שדדו אותו וירו לעברו כשהגיע למסור משלוח את פיצה. תוך דקות ספורות מקבלת ההודעה על האירוע, נעצר אחד הנאשמים, בן 20 מטמרה, כשברכבו נתפס נשק מסוג "קרלו" ושקית עם תחמושת. בהתאם להתפתחויות בחקירה נעצר אחיו התאום של הנאשם (20, טמרה) בגין ביצוע השוד יחד עם אחר. הנשק נמסר לאח התאום להסליקו לאחר שאחיו יחד עם אחר ביצעו את השוד.

צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה אינטנסיבית הגישה פרקליטות מחוז חיפה, כנגד שני האחים התאומים כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים .

מהמשטרה נמסר: "עבירת השוד הינה עבירה חמורה הפוגעת בביטחון התושבים ומותירה בהם מעבר לנזק הכספי, טראומה נפשית, אובדן תחושת בטחון ופחד. משטרת ישראל עושה שימוש בכל האמצעים שברשותה על מנת להביא את אותם עבריינים במהירות מאחורי סוגר ובריח לפני שיפגעו בקרבנות נוספים."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button