משפטי/פלילי

משטרת ישראל פיזרה מסיבת טבע בשטח אש סמוך לשוהם

במהלך פעילות מבצעית שגרתית של משטרת ישראל, שוטרים הבחינו בהתקהלות מחשידה בשטח אש בין כביש 465 לכיוון היי פארק שוהם. השוטרים הגיעו למקום והבחינו כי התקיימה בו מסיבת טבע שהייתה בשלבי התארגנות לקראת עזיבת המקום. במקום נכח מארגן האירוע כשברשותו מחברת ובה תיעוד הסכומים לבעלי מקצוע שונים ויחד עימו אדם נוסף כשברשותו נמצאו צמידים אשר שימשו את באי המסיבה ועליהם נרשמו מספרים סידוריים והכיתוב m club suites drink.

עוד הבחינו השוטרים כי במקום היה ציוד רב לארגון המסיבה שכלל בין היתר ציוד הגברה וצידניות שהכילו בקבוקי אלכוהול ומים. עוד נמצא, כי באחד מכלי הרכב היה בקבוק אלכוהול על דלת הרכב כשהוא פתוח ומלא למחצה.

עם הגעת השוטרים למקום, הבחינו ברכב אמבולנס יוצא מהמקום ונהג האמבולנס עוכב בחשד כי נכח במקום שעה שהמסיבה התנהלה וזאת בתמורה ל-2,000 ש"ח. נהג האמבולנס זומן לחקירה בתחנת המשטרה. אחראי ההגברה זומן אף הוא לחקירה בתחנת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגן המסיבה נקנס בדו"ח בשל התקהלות בשטח בניגוד להנחיות משרד הבריאות (קורונה) וכן דו"ח נוסף בגין השלכת פסולת. בהמשך, הוא אף עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בגין הפעלת עסק בלתי חוקי. שני משתתפים נוספים שהיו במקום נצפו כשהם ללא מסיכה והם נקנסו כל אחד בדו"ח בגין אי עטיית מסיכה.

חקירת המשטרה העלתה כי במקום השתתפו עשרות רבות של מבלים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button