חדשות הארץ

המשטרה נערכה לקראת המחאות בירושלים, מספר רחובות יחסמו לתנועה

משטרת ישראל הודיעה הערב (שבת) כי היא ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים במוצאי השבת, סמוך למתחם בית רה"מ. כוחות המשטרה ייפרסו באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור והסדר הציבורי.

בעקבות המחאות בירושלים, המשטרה תחסום לתנועה במהלך השעה הקרובה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד. כמו כן צפויים להיחסם רחובות סמוכים המובילים לרחובות אלו.

בשל הצפי לעומסי תנועה, המשטרה קוראת לנהגים לתכנן את נסיעתם, להימנע מהגעה לאזור ברכבים פרטיים ולהשתמש באפליקציית הניווט WAZE.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באשר לכל פעילות של הקמת רעש על פי החלטת בג״צ (5078-20) החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים שאינם אמצעי כריזה והגברה (כגון רמקול או מגאפון). לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה.

המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין.

משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button