חדשות הארץ

אלפי בני אדם מפגינים נגד רה"מ נתניהו בירושלים וקיסריה: " אין סגר בלי פיצוי"

אלפי בני אדם מפגינים היום (שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במחאה על השחיתות השלטונית והטיפול הלקוי במשבר הקורונה, כלשון המפגינים, זאת על רקע החלטת הממשלה הצפויה מחר על הטלת סגר החל מערב ראש השנה. המחאה מתקיימת שבוע 12 ברציפות מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. כמו כן, מתקיימת מחאה מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה.

המפגינים בירושלים צעדו מגשר המיתרים בעיר אל עבר כיכר פריז, סמוך לרחוב בלפור, שם מתקיימת ההפגנה המרכזית. המשטרה איפשרה את קיום התהלוכה והתריעה כי לא תאפשר קיום רעשים מעל לשעה 23:00.

מטעם ארגון "קריים מיניסטר" נמסר כי "העם קורס והנאשם שנכשל בניהול המשבר סוגר את המדינה ובורח. לא נסלח לנאשם על הקטסטרופה הכלכלית והבריאותית כתוצאה משיקולים פוליטיים והישרדותיים על חשבון הציבור. נפגין היום ובכל מצב עד שראש הממשלה הכושל והמושחת ביותר שידעה המדינה יתפנה מבלפור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציגים מטעם העצמאים הצטרפו למחאה נגד ראש הממשלה נתניהו, ודורשים הסדר פיצויים לפני החלת הסגר בערב ראש השנה.

מהתאחדות בעלי האולמות וגני האירועים נמסר: "ההתאחדות החליטה לקרוא לבעלי האולמות וענף האירועים לעלות לבלפור ולהפגין נגד מדיניות ממשלת ישראל שפגעה ורמסה את ענף אירועי השמחות בישראל. אין סגר בלי פיצוי. זה הזמן להתאחד, לשלב כוחות ולעשות מעשה!", אמרו בהתאחדות.

מוקדם יותר היום התקיימה מחאת הגשרים והצמתים של ׳הדגלים השחורים׳ זה השבוע ה-12 ברציפות.

מטעם תנועת "הדגלים השחורים" נמסר: ״השבוע האחרון הוכיח שוב, מעל כל צל של ספק, שנאשם לא יכול לכהן בתפקיד ראש הממשלה. בשעה שהמגיפה משתוללת והכלכלה קורסת בגלל מחדליו- נתניהו היה עסוק באיתור מטוס פרטי ותקיפת התביעה במשפטו. מדינת ישראל נמצאת בשבר הגדול בהיסטוריה שלה וראש הממשלה רק מסית ומפלג. עליו לפנות את בלפור כדי שהחברה הישראלית תוכל לתקן את ההרס שהוא משאיר אחריו. בידהם של גנץ ואשכנזי לתקן את הטעות שהם עשו. עוד לא מאוחר להעביר את חוקי הגנת הדמוקרטיה ולשחרר את הנאשם לניהול במשפטו.״

צילום: הדגלים השחורים
צילום: הדגלים השחורים

Back to top button