חדשות הארץ

מאות אזרחים ממתינים לראש הממשלה בנתב"ג, "לא מפקירים ובורחים!"

מאות אזרחים ממתינים בשעה זו (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון, לבואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שימריא הערב לוושינגטון לטקס הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות. נתניהו בשעה זו מוסר הצהרה בעקבות המשך התחלואה בנגיף הקורונה ולאחריה כאמור יגיע לנתב"ג.

המארגנים מוחים על התנהלות הממשלה בכל הנוגע לטיפול במשבר הבריאותי והכלכלי ועל ההחלטה להיכנס לסגר ביום שישי הקרוב למשך שלושה שבועות.

"הערב נבוא כולנו לנתב"ג כדי להסביר לנאשם בפלילים כי לא משאירים עם חבוט ומשוסע מאחור, במשבר בריאותי וכלכלי שטרם היה כמותו, רק כדי ליהנות מאור הזרקורים באמריקה עם שר חוץ מהאמירויות. מנהיגים ניצבים בראש המחנה. לא מפקירים את העם ולא בורחים! המשבר בשיאו וביבי לוקח את משפחתו לחו”ל בזמן שהוא מכניס את המדינה לסגר ושפל. מדובר בניתוק וחוסר אחריות לאומית המאפיינים שליט נאשם בפלילים שזנח לחלוטין את הצלת עמו ועסוק אך ורק בהצלת עצמו. על כך העם לא עובר בשתיקה." אמרו המארגנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה לטענה כי מדובר ב"משימה מדינית" אומרים המארגנים כי "פה יש מצב חירום לאומי וכולנו ראינו איך במקום להשקיע בחילוץ המדינה מהמשבר שיצר, נתניהו שקע בימים האחרונים בחיפוש מטוס פרטי לטיסה עבורו ועבור משפחתו. רק בזכות המחאה שלנו התחרט והתקפל."

צילום: אריק יפה
צילום: אריק יפה
צילום: אריק יפה

2 תגובות

  1. אנרכיסטים בהמות שמממנים אותם שונאי ישראל שתורמים לשחורים האלה שמפגינים נגד הממשלה שילכו לכל הרוחות וגם לעזה.

  2. משוגעים רדו מן העצים !
    הרוב הגדול הוא עם ראש הממשלה הדמוקרטי
    המיעוט למרות הקורונה מפגין!!!!
    שיחליף אותו בבחירות! נראה אם יצליח!

Back to top button