צרכנות

חברת הניקיון שלא בוחלת באמצעים

אזורי שירות חברות ניקיון מובילות בארץ: מה עם מי שגר בדרום או בצפון הארץ? למה כל חברות הניקיון מתמקדות במרכז ומה עושים עם בתים מלוכלכים מחוץ לרדאר של תל אביב

אזורי שירות של טופ פוליש פורסים בכל רחבי הארץ. חברת טופ פוליש היא הראשונה בתחום שעשתה את מרב המאמצים על מנת להגיע לכל אזור ואזור גם המרוחקים ביותר. להיות חברה איכותית בפריסה ארצית היא לא דבר פשוט ואנו בהחלט מעריכים את הג’ינגול שחברת הניקיון הזו עושה. מי שנמצא מחוץ לתל אביב מכיר את התחושה של ספקי השירות המכתירים אותה כיעד היחיד לאיסוף ואם כבר שולב עוד מיקום אפשרי הוא לרוב יהיה בעוד עיר או שניים. הרבה מאיתנו חווים תסכול לא קטן כאשר אנו זקוקים למוצר שירות ואף משלוח כזה או אחר כאשר אנו חיים מחוץ לעיר ובפרט כאשר מדובר על שירותי ניקיון. קרוב לוודאי שמצאנו פתרונות זמניים כאלו ואחרים או שניקינו את הבית שלנו את בית העסק שברשותנו בעצמנו אך זו הקלה גדולה ביותר להכיר חברת ניקיון הזמינה והגמישה להגיע גם אל מקומות מוכרים פחות.

על מה צריך להתחייב על מנת לקבל ניקיון באזור שירות מרוחק?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרבה חברות ניקיון המציגות את עצמם כנותנות שירות עד הבית מתגלות כמטעות. לרוב יהיו אלה אזורים מסוימים מאוד אשר הן מגיעות אליהם ותו לא ולכן לאחר שלושה ארבעה טלפונים לחברות שכאלו נשברת רוחנו ואנו מנקים בעצמנו. לאחר סקר שוק גילינו כי ישנן כמה סוגי חברות: ישנן חברות המגיעות עד לבית או מקום העסק המתבקש אך בערים תל אביב, ירושלים וחיפה. לרוב אילו האזורים החוזרים על עצמם. יש חברות המוכנות להגיע לכל אזור אך מתנות את זה במספר ההזמנות, מה שמשאיר את הלקוח קצת מבולבל ותלוי באוויר.. האם עליו לגייס עוד אנשים והזמנות באזורו? האם עליו לחכות שחברת הניקיון תעשה זאת ותחזיר לו תשובה? נשארנו גם אנחנו מבולבלים מעט. ישנן חברות שלוקחות תוספת מחיר על אזורים המרוחקים לה אך לעתים מחיר התוספת גדול ממחיר הניקוי ויש חברות המתנות את הניקיון בסכום מינימום וקביעות, זאת אומרת לא ניתן להזמין ניקיון יסודי חד פעמי או לפני/אחרי מעבר דירה או משרד אלא רק ניקיון קבוע של לרוב מינימום פעם בשבוע.

אין ספק שזה מקשה מאוד על המזמינים שחרות זה וכך שירותי ניקיון הן למשרדים והן לבתים נהיו מוצר נחשק ביותר וזאת אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חברה מאורגנת בעלת שם וותק שניתן לסמוך עליה. לצערנו לא פעם אנשים הנוהגים לצרוך שירותי ניקיון באופן קבוע מדווחים כי אינם בוטחים באנשים אותם שכרו לבצע את העבודה. לפעמים בצדק מפני שנכוו בעבר כאשר נותן השירות גנב חפצים יקרי ערך או עשה מעשים שסוכמו מראש שאין לעשות בבית או במקום העבודה בו התבצעה פעולת הניקיון. תחושת הביטחון במציאת חברת ניקיון מקצועית ואמינה היא נכס גדול בעולם הניקיון.

איפה אני ואיפה ניקיון:

אספנו מידע מחברות הניקיון ושמחנו למצוא חברת ניקיון שתגיע עד אליכם על אמת. תוכלו לבדוק איפה אתם ולאיפה מגיעים שירותי הניקיון בקישור אזורי שירות של טופ פוליש תוכלו לעיין ולמצוא את מקום מגוריכם ואם אתם רוצים שירות לנקודה שאינה כתובה שתפו אותנו או צאו למסע חיפוש אחר השירות לו אתם זקוקים, אין סיבה שתתפשרו בגלל מקום מגוריכם. אם והגיע הזמן בו אתם זקוקים לשירותי ניקיון הקדישו את הבירורים והסינונים הנדרשים על מנת למצוא חברה אמינה ומובילה בתחום כך שתוכלו להיות בראש שקט ובבית נקי. כאשר נמצאים באזור בו נמצא מחסור בנותני שירות בתחום זה, מובנת השמחה וההתלהבות ממציאת מקצוענים שמגיעים עד אליך ומספקים את שירות הניקיון שהיינו בין השרותים נחשקים בשוק

מתי פונים אל שירות ניקיון מקצועי: כל אחד מחליט לעצמו מתי ואיך נכון להשתמש בשירות של ניקיון ואם בכלל.

יש אנשים שמסתדרים עם מטלות הבית ואף עושים זאת בשמחה בבית העסק שלהם או בבית המגורים. אכן אנשים אלו מעטים אך יש כאלה ואפשר להפוך לכאלה במידה ורוצים להיות מעורבים מתחזוקת הבית. יש שירצו לשמור על רמת ניקיון גבוהה, על בית מצוחצח ובית עסק בו חשוב להם שיהיה מרשים ומבריק, כמובן שלהגיע לרמת ניקיון ותחזוק שכזו כבר נדרש לערב יד מקצועית והדרך המומלצת ביותר לכך היא להתקשר עם חברה מבוססת המספקת שירות אמין ודגש על קבוע. למה דגש על קבוע?

מלמידת הנושא לעומק מסתבר כי חברות ניקיון נוטות לא להגיע או לבטל ברגע האחרון, חלקן לא עומדות בלו”ז או מתפרקות זמן קצר לאחר ההתקשרות עם לקוח כזה או אחר ובכך משאירות את האנשים ששכרו את שירותי הניקיון חסרי אונים עם משרד מלוכלך ובית שאינו מוכן לקבלת אורחים ובני משפחה. אין ספק כי חברה מבוססת בעלת שם טוב ושנמצאת בעסק לאורך זמן תהיה הבחירה הבטוחה יותר, כמו כן חברה שכזו לוקחת אחריות על הצוות ומעשיו ולכן תוכלו להרגיש רגועים ובטוחים לסמוך על כך שמעבר לניקיון יכבדו את חוקי המקום אותם תציגו.

 

Back to top button