מבזקיםצרכנות

הלוואה לכל מטרה – כל היתרונות

בשיתוף לאומי

יש הלוואות כמו משכנתא או מימון לרכב שהמטרה שלהן ברורה, ושהתנאים שלהן נגזרים מהמטרה. לעומת זאת, אפשר לקחת הלוואה לכל מטרה, אשר אינה מגבילה אתכם באופן השימוש בכסף. הלוואה ללא מטרה היא כלי חשוב בארגז הכלים הפיננסי, ושימוש נכון בה יכול להיות חלק מהתנהלות כלכלית נבונה. במאמר זה, נציג מספר יתרונות של הלוואה זו, ונדגים כיצד ניתן לעשות בה שימוש.

הוספת גמישות למצבכם הפיננסי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התנהלות פיננסית נכונה הינה קריטית לשמירה על ביטחון כלכלי של כל בני המשפחה, ולהשגת רמת חיים גבוהה. רבים מנסים להתנהל כלכלית באופן מחושב לחלוטין, תוך השקעת כספם באופן זהיר, וסגירתו בתוכניות חיסכון ובמניות שונות. השקעות אלו אמנם עשויות להניב רווח כספי בטווח הארוך, אך הן גם עלולות לכבול את כספכם, ולהקשות עליכם לעשות בו שימוש לצרכים יום יומיים או פתאומיים. קשה מאוד לקבל את ההחלטה לפתוח תוכנית חיסכון לפני המועד, או למכור מניות אשר אתם צופים שערכן יעלה בקרוב, רק בשביל שיפוץ קטן של הבית או מימון חתונה לילד. לכן, יש צורך בפתרון אחר – הלוואה לכל מטרה*. הלוואה זו מהווה למעשה כלי שמעניק לכם גמישות אדירה בהתנהלות הפיננסית היום יומית. היא מעניקה לכם את היכולת להמשיך ולהשקיע את כספכם בתבונה, בלי שתצטרכו להשאיר חלק מהסכום למקרה ותזדקקו לו באופן פתאומי. לכן, הלוואות אלו הן כלי שחשוב להכיר, אשר יכול למנוע זעזועים גדולים בתוכניות חיסכון והשקעה. 

חופש כמעט מוחלט בשימוש בכסף

הלוואה לכל מטרה הינה שונה באופן מהותי מהלוואות אחרות, אשר מוענקות מהבנקים ומגופים אחרים. הייחוד שלה הוא בכך שהלווה אינו מחויב לעשות שימוש בכסף על פי טופס הבקשה הראשוני. הלוואות אחרות, כמו משכנתא, הלוואה לפתיחת עסק או למימון רכב, דורשות מהלווה שהכסף יושקע על פי ההסכם הראשוני, בין השאר כי לעיתים קרובות הנכס בו מושקע הכסף משמש עירבון לכך שההלוואה תוחזר במועד. הלוואות לכל מטרה, לעומת זאת, מעניקות ללווה חופש מוחלט וקבלת החלטות עצמאית לחלוטין בנוגע לדרך בה הוא מעוניין לעשות שימוש בכסף. כך, חלק מהסכום יוכל לשמש לשיפוץ הבית, לטיול עם בני המשפחה או להתנהלות יומית שוטפת – הכול על פי רצונכם ובהתאם למצבכם בזמן הנתון.

קבלת הכסף במהירות

הלוואות רבות דורשות משא ומתן ארוך עם נציגי המלווים, אשר כולל הכרעה בנוגע לסכום הכסף שהם מוכנים להלוות, מדיניות ההחזרה וביטחונות לכך שהלקוח יעמוד בהסכם. כתוצאה מכך, הלוואות רבות כרוכות בשבועות ואף חודשים של שיחות ובירוקרטיה עד שתוכלו לקבל לידכם את הכסף. הלוואה לכל מטרה היא שונה באופן מהותי. אמנם לרוב יידרש בירור מהיר בנוגע ליכולתכם לעמוד בהתחייבות שלקחתם על עצמכם להחזיר את הכסף, אך באופן כללי ההלוואה תינתן במהירות יחסית. אחת הסיבות לכך היא, שסכומי הכסף הניתנים בהלוואות מסוג זה הם לרוב של עשרות אלפי שקלים, ולכן הצורך בבירור מקיף פוחת.

התאמה של ההלוואה לצרכים המשתנים שלכם

הלוואות הן כלי שחשוב להכיר ולדעת לעשות בו שימוש נכון, כך שהצרכים שלכם יקבלו מענה בעולם פיננסי משתנה. הלוואות אשר מעניקות לכם סכום כסף, בו אתם יכולים לעשות שימוש מתי שתרצו ואיך שתרצו, מאפשרות לכם להתאים את ההתנהלות הכלכלית שלכם להווה, בלי להיות כבולים להחלטות אשר יתכן שהן כבר אינן רלוונטיות. עם זאת, חשוב מאוד גם לקחת את ההלוואה בצורה אחראית, לאחר ששקלתם את כל החלופות, וביררתם היטב שביכולתכם לעמוד בהחזרים.

*כתבה זו אינו מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

Back to top button