מבזקיםפוליטי / מדיני

יעלון: אנשים מחטטים בפחי האשפה

שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, נאם הערב (שני) בכנס של יש עתיד-תל"ם ומתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה ועל אובדן האמון בו: "כשאתה מספר לאזרחים שאנחנו הכי טובים ומסתבר שאנחנו ראשונים בתחלואה ובאטלה- נסדק האמון בך. כשאתה מבטיח לאזרחים שתיתן מענה למצוקתם הכלכלית כאשר יש מאות אלפי מובטלים ועשרות אלפי עסקים קורסים, כאשר יותר ויותר אנשים נראים מחטטים בפחי האשפה- מי מאמין לך?"

עוד הוסיף יעלון: "כשהסתבר שנמנעת ואתה נמנע עד עכשיו, להעביר אחריות על ניהול המשבר למשרד הביטחון משיקולים פוליטיים- השרדותיים- אישיים- מי יתן בך אמון? ברור שכלי המנהיגות העיקרי הוא דוגמא אישית אתה נותן דוגמא אישית שלילית."

יעלון התייחס להתנהלותו הכלכלית של נתניהו ואמר כי "לעסוק בהחזרי מס בסך מליון ש"ח ותשלום הוצאות מעונך הפרטי בקיסריה באופן חריג וחסר תקדים, כאשר אזרחים רבים אינם יודעים כיצד ישרדו את היום- משבר האמון מובן מאליו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על ניהול משבר הקורונה, אמר יעלון כי "גם המפגינים חושדים שכל עניין הסגר קשור לניסיונותיך לחסל את המחאה, כי הרי בסוף השבוע לפני 5 שבועות, התכוננת לסגור את כל המדינה- מסעדות, בתי קפה ואף את הים, עד שהיועץ המשפטי לממשלה הבהיר לך שאתה רשאי לסגור הכל אך בלי לפגוע בזכות המחאה ואז חזרת בך ושיגעת את בעלי מסעדות ושאר בעלי העסקים- הם כבר מזמן לא מאמינים לך."

"כאשר שלושה משרתי ציבור בכירים בהווה ובעבר, ביניהם היועץ המשפטי לממשלה, מכנים את ראש ממשלת ישראל, אותך, "שקרן", זה עצוב ומדאיג שהגענו למצב הזה. אך יותר עצוב ומדאיג- שהם צודקים!" הדגיש יעלון.

לבסוף סיכם: "במצב הזה, אינך יכול להוציא את מדינת ישראל מן המשבר- התפטר! אנחנו נתקן."

4 תגובות

  1. בוגי יעלון כמה שאתה מתוסכל הכל כבר אמרת די תירגע אפס נמאס לשמוע אותך טיפש

  2. אנשים מחטטים בבוגדי העגלון (הפה המסריח והמגעיל של העשור האחרון) ולחשוב שהאיש הרי הזה היה… נעל גבוהה.

  3. בושה בושה בושה יעלון תתבייש לך בושה בושה בושה לעולם לא נשכח את אלאור עזריה רשע.

Back to top button