צרכנות

ניסור בטון ביהלום – כל מה שרציתם לדעת !

ניסור בטון ביהלום פותח לנו חלון גדול של הזדמנויות, ולא רק במובן המטפורי של המילה. כי באמצעות עבודות ניסור יהלום וקידוח ניתן להרחיב את החלון הקטנטן בסלון, לנסר קירות כדי למזג בין המטבח לסלון, להתקין מזגן בממ"ד שלכם ועוד מגוון רחב של עבודות איכותיות. כדי להכיר את עבודות הניסור ביהלום מקרוב, ישנם כמה דברים שכדאי שנדע עליו.

ניסור בטון ביהלום – מה זה אומר בעצם?

ניסור יהלום הוא למעשה שימוש במקדח מיוחד שהלהבים החדים שלו עשויים מיהלום, חומר קשה המאפשר להגיע לדיוק רב בעבודה. קידוח יהלום מתאפשר לא רק עבור קירות, אלא גם עבור משטחים בגדלים שונים ומרצפות העשויות מחומרים מגוונים. עבודות קידוח וניסור יהלום משמשות למטרות רבות דוגמת העברת קווי חשמל, אינסטלציה, התקנת קווי טלפון או יצירת פתחים למיזוג אוויר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל היתרונות של ניסור יהלום שכדאי להכיר

כל מי שעוסק בניסור וקידוח יהלום יכול למנות עבורכם טכניקות שונות לעבודה. אבל הוא תמיד יתעכב במיוחד על ניסור יהלום, שכן מדובר באחת הטכניקות המשוכללות ביותר נכון להיום. קידוח יהלום הופך לנפוץ יותר ויותר ולא בכדי. בואו נראה מדוע:

  1. להשיג את המטרה שלכם באמצעות קידוח יהלום.

כבר אמרנו שקידוח יהלום באפשר דיוק מושלם, והוא מיועד למשטחים שונים. מסיבה זו אפשר להשיג באמצעותו את המטרה שהצבנו לעצמנו. כך, עבודות ניסור וקידוח יהלום משתתפות בפרויקטים מגוונים, החל מהרחבת דירה קיימת ועד לבניית בית מאפס.

  1. אין קשה יותר ממנו.

נכון להיום, היהלום הוא מבין החומרים הקשים ביותר הקיימים בעולם. תכונה זו מאפשרת לו לעבור על כל המכשולים כאשר מדובר בניסוח וקידוח. אז גם אם יש משטח גדול ו"עקשן" שאינו מגיב לצורות קידוח וניסור אחרות, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שעבודות ניסוח וקידוח יהלום יעשו את העבודה.

  1. לא שמנו לב שקדחתם.

אם בעבר עבודות הקידוח נחשבו לרועשות להחריד שהיוו מטרד לא רק לעובדים המבצעים את הקידוח בפועל, אלא גם לשכנים מסביב, הרי שעם הגעתו של קידוח יהלום לשוק אפשר לנשום לרווחה. ניסור יהלום מתבצע ללא רעש כמעט, שכן המקדח פועל במהירות גבוהה מאוד. בזכות טכנולוגיית הניסור ביהלום, אפשר לבצע את העבודות בכל מקום ללא הפרעה: ליד מוסדות חינוך, בתי כנסת, בנייני משרדים או בנייני מגורים.

  1. קידוח נקי יותר.

לא צריך לתאר את כל הלכלוך שעלולים להשאיר קבלני עבודה אחרי יום שלם של קידוח וניסור בבטון. ובכן, בזכות ניסור יהלום המציאות הזאת שייכת לעבר. עבודות ביהלום אינן משאירות אבק, וכך הקבלנים יכולים לבצע את עבודתם ולאחר מכן לנקות בקלות ובמהירות.

  1. ללא סדקים.

אם משתמשים בשיטות ניסור וקידוח מסורתיות וישנות יותר, מגלים כעבור זמן קצר סדקים על גבי הקירות שיש צורך לשייף ולטייח. מנגד, אם בוחרים להשתמש בטכנולוגיית ניסור וקידוח יהלום, מונעים מראש את הופעתם של הסדקים האלה. להבי היהלום של מכונת הניסור והקידוח מבצעים עבודה חלקה, מבלי להותיר סדקים או שבבים.

  1. מוזיל את העבודה.

אחד היתרונות הבולטים יותר של קידוח ביהלום הוא שהטכנולוגיה הזו מוזילה את העבודה. לצורך העניין, מחיר הניסור והקידוח ביהלום עשוי להתחיל מ-150 שקלים בלבד.

שחר צדיק – החברה שלכם לניסור וקידוח ביהלום

צריכים לשבור קיר? להוסיף חלון? או אולי לבנות כמה חדרים מחדש? לא משנה באיזה פרויקט אתם עוסקים, ניסור וקידוח ביהלום הוא התשובה. חברת שחר צדיק הוותיקה והמנוסה פועלת במשך למעלה מ-30 שנים בתחום ניסור הבטון, ומספקת מגוון רחב של עבודות בטכנולוגיה החדישה. החברה מפעילה 4-5 צוותים בכל פעם ופועלת בכל הארץ – ממטולה עד אילת.

 

Back to top button