חדשות הארץ

הנשיא ריבלין: בימים האלה, אנחנו זקוקים למתיקות של הדבש הישראלי במיוחד

ערב ראש השנה, אירח נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין היום (חמישי) דבוראיות מרחבי הארץ יחד עם נציגי מועצת הדבש.

"הבית הזה מתרגש ושמח לקבל את עובדי אדמת הארץ הזו בכל שנה, והשנה הגעתכן מרחיבת לב ממש," אמר הנשיא לדבוראיות. עוד הוסיף כי המפגש המסורתי הזה היה אהוב במיוחד על נחמה ז"ל, ואמר: "כבת מושב, נחמה אהבה את הדבש הארצישראלי, הדבש הטוב ביותר! אילו היתה רואה אתכן, חבורת הנשים המופלאה הזאת, כאן בבית הנשיא, היא היתה מתמלאת בגאווה".

צילום: מארק ניימן/ לע"מ

הדבוראיות שהגיעו מכל רחבי הארץ, נוגה ראובן, בת 67 מהיישוב מנות, לילי קונצ׳ק, בת 45 מגן יבנה, לירון הלפרין, בת 42 מגבעת עדה, עלמה עובדיה, בת 16 מריחן ומירה בן סימון בת 60 מציפורי סיפרו לנשיא על המסורות המשפחתיות שהן משמרות בעבודתן. במפגש העלו הדבוראיות את אתגרי העיסוק בחקלאות עבור נשים, לצד הקשיים שאיתם מתמודדים החקלאים במאבק בנגיף הקורונה. ברחבי הארץ ישנם כ-500 דבוראים, מתוכם נשים מעטות, רובן דור שני ושלישי למשפחות דבוראים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מארק ניימן/ לע"מ

"בימים האלה, של משבר בריאותי וכלכלי שלא פסח על אף בית בישראל – אנחנו זקוקים למתיקות של הדבש הישראלי במיוחד. ארוחות החג השנה ייראו, למרבה הצער, שונה מהרגיל. אבל אם יש משהו שלא ישתנה – זה התפוח בדבש שיעמוד במרכז השולחן," חתם הנשיא ואיחל שנה טובה ומתוקה.



צילום: מארק ניימן/ לע"מ


מנכ"ל מועצת הדבש זאב מידן אמר: "דבוראיות יקרות, הפעם החלטנו להקדיש אירוע חשוב זה לכבודכן. אתן, העוסקות בגידול הדבורים בגשם, רוח, סערה ובחום של 40 מעלות עם הסרבל הלבן. כבוד הוא לנו להרים כוסית לשנה חדשה במקום יפה ומיוחד זה ולברך על הדבש ועל העוקץ. נברך על שנה גשומה מאוד, שניה ברציפות, שהביאה ליבולים יפים ברוב חלקי הארץ. נקווה לעוד שנים כאלו. שתהיה לכולנו שנה טובה!"

2 תגובות

  1. ריבלין הוכיח שמוסד הנשיאות מיותר ! רובי הפך עורו, לקח יועצים שמאלנים שעוזרים לו להילחם בנתניהו… !!! משופט כדורגל הגיע לנשיאות, וכאן גילה את פרצופו- שמאל קיצוני !!! דונאלד טראמפ הוא הנשיא שלי !!!

  2. קשקשן חסר תקנה. הוא נשיא של חלק מהשמאל בישראל (אולי) זה מה שהוא. מעולם לא ייחסתי לו כל חשיבות. חרטטן. בוקר טוב מירושלים.

Back to top button