משפטי/פלילי

היוטיובר עדן גלנט מואשם בביצוע עבירות מין כלפי קטינים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד היוטיובר עדן גלנט, בן 23, תושב מושב אליאב, המייחס לו ביצוע עבירות מין רבות כלפי קטינים במרשתת. בנוסף, מייחס כתב האישום לנאשם גם ביצוע שתי עבירות של ניסיון למעשה סדום כלפי קטין, אותן ביצע שעה שנפגש עם הקטין.

על פי עובדות כתב האישום, בשנים האחרונות שהה הנאשם בארה"ב, לאחרונה חזר לישראל והוא מוכר בציבור ובעיקר בקרב קטינים, כאושיית רשת "יוטיוב", כשהוא מכנה את עצמו ESSVER.

כתב האישום מייחס לנאשם 19 אישומים בעשרות רבות של עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות, שביצע הנאשם כלפי כ- 20 קטינים מכל רחבי הארץ, תוך שימוש בתוכנות וביישומים שונים במרשתת, בינהם יישומי SnapChat, Discord, ו – Kik .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כעולה מכתב האישום, מעשי הנאשם כללו הצעות מילוליות לפעילות מינית של הקטינים יחד עימו או בפניו, וכן בקשותיו לשלוח לו תצלומים וסרטונים אינטימיים ומיניים של הקטינים. חלק מהקטינים נעתרו לבקשות הנאשם ושלחו אליו תמונות וסרטונים אינטימיים ומיניים של עצמם, לרבות בשיחות וידאו עימו.

בחלק מהאישומים, נלוו לעבירות המין גם עבירות של סחיטה באיומים, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט שביצע הנאשם כלפי אותם קטינים. כאמור, כתב האישום מייחס לנאשם גם ביצוע שתי עבירות של נסיון למעשה סדום כלפי קטין.

התיק נחקר על ידי צוות חקירה מיוחד בתחנת קרית גת. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button