מבזקים

פרופ' גרוטו על ההגבלות הצפויות: לא רואה את זה קורה בלוח הזמנים

פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, התייחס הערב (חמישי) לפרסומים על החמרת הגבלות הסגר ואמר כי "כדי להחמיר את ההגבלות נדרשת החלטת ממשלה, אז אני לא רואה את זה קורה בלוח הזמנים, חייבים לאשר היום את התקנות, לא חושב שזה יקרה בלוח הזמנים שעוד שעתיים יש צו".

חברי ועדת החוקה לאישור תקנות הסגר, הגיבו אף הם לפרסומים:

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד-תל"ם) אמרה: "אני אומרת לפרוטוקול, אני רק מעדכנת את נציגי הממשלה יש חוק סמכויות גדול לפי החוק הם צריכים להעביר לנו את זה בתוך 24 שעות, אני מנסה להבין מה הם מתכוונים לעשות, עושה רושם שהם רוצים פשוט להעביר מה שבא להם ולצפצף על הכנסת. אם הם יעבירו את זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) הוסיף כי "זה פיאסקו, זה מביך מה שהולך פה. אם היום פתאום מביאים תקנות חדשות, ומן הסתם אם הם מביאים תוך 24 שעות הם לא יביאו לוועדה ואז לפי גם החוק זה לא מחר ולא מחרתיים ולא בראשון, אלא רק ביום שני אולי יגיע לוועדה ואז הממשלה בעצם עושה מה שהיא רוצה הופכת להיות הריבון במקום הכנסת, לא יכול להיות, זה לעשות צחוק מהכנסת, זה לזלזל בה. הממשלה יורקת לציבור בפרצוף, בושה וחרפה".

ח"כ אסנת הילה מארק (הליכוד) מסרה כי "נעשה פה דיון באמת רציני, הבנו כמה חורים יש בתוך הגבינה, אם הממשלה עכשיו מחליטה להדק טיפה יותר את הסגר, זה עונה על הצרכים של האופוזיציה".

Back to top button