מבזקים

בנט: הנה נתון דרמטי כמעט לא מוכר

ח"כ נפתלי בנט, פרסם לפני זמן קצר (חמישי) נתונים על ההידבקות בנגיף קורונה ואמר כי "‏מספר הנגיפים שנכנסים לגופך ברגע ההידבקות משפיעה באופן דרמטי על עוצמת המחלה שאתה תעבור. ‏אם נדבקת בהמון נגיפים ברגע ההידבקות, סביר שתסבול מאד (כאבים, קשיי נשימה, אשפוז ועוד). אם נדבקת במעט נגיפים, בד״כ לא תרגיש בכלל. אסימפטומטי. ואפילו בונוס שתתחסן."

לאחר מכן התייחס לחוסר ההקפדה על עטיית המסכות ואמר כי "עטיית מסיכה (בצורה טובה, מעל האף) על ידי הנדבק מורידה 90%-95% מהנגיפים. אם גם המדביק וגם הנדבק עוטים מסיכה, אפשר להוריד כ99% ממספר הנגיפים! אם הציבור יעטה מסיכות כל הזמן (חוץ מבבית, או כשאתם לבד, או תינוקות), אנחנו נרסק את המגיפה הארורה הזאת תוך מספר שבועות." הבהיר בנט.

לסיכון ציין כי "הבחירה היא או סגר או מסיכות. ‏לכן- עטו מסיכות כל הזמן! תעירו בתקיפות למי שלא עוטה מסיכה. זהו אגואיזם וטיפשות שלא לעטות. מי שלא עוטה גם חושף את עצמו למחלה חריפה ומסוכנת וגם פוגע בכולנו במאמץ לנצח את המגיפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. שקורונה. שחררו את האנשים, מי שרוצה למות שימות ומי שמפחד שיסגור את עצמו בבית. די לכפייה!!! מה זה פה? דיקטטורה!

  2. לנוכח בזלזול והיהירות של חלקים באוכלוסיה יש ליצור מנגנון של תלונות הציבור על הפרת ההנחיות ובצרוף צילומים ןובעזרת חומר זה לאכוף את ההנחיות תוך כדי קנסות כבדים סגירת עסקים ופיזור התקהלויות. בלי כלי אכיפה נוקשים ונחושים לא מוריד את מספר הנדבקיים ונמשיך עם מתים חלת חולים קשים. לאוכלוסיה כאן אין משמעת. מזלזלים בחיי אדם של אחרים. זוהי אנרכיה במיטבה.

Back to top button