חדשות הארץ

התינוק לא התכוון להמתין, ונולד בלידת עכוז – ברכב

כשהרגישה שהמים ירדו רנין נוג'ידאת מיהרה להגיע לחדר לידה במרכז הרפואי פדה-פוריה. אבל התברר שהתינוק לא מתכוון להמתין , המיילדת נדיה יילדה את התינוק שהיה במנח עכוז, ברכב.

ביום שישי האחרון בלילה, רנין נוג'ידאת מהכפר בועיינה נוג'ידאת , הייתה בביקור אצל המשפחה שלה בכפר רומאנה כשלפתע הרגישה שירדו לה המים. היא מיהרה לקרוא לאחיה שייקח אותה לחדר לידה במרכז הרפואי פדה-פוריה. וכך היא מספרת, "אחי רצה לקחת אותי לבי"ח בנצרת אבל אני התעקשתי שניסע לפוריה… בדרך הצירים התחזקו, ממש הרגשתי שהתינוק מתחיל לצאת…"

נדיה חטיב, המיילדת המנוסה סיפרה על הלידה הלא שגרתית, " הזעיקו אתנו שיש לידה ברכב בכניסה לחדר לידה, רצתי עם כפפות ועם ציוד לידה, נכנסתי לאוטו ואז ראיתי שזה מצב מורכב כי זו היתה לידת עכוז… ראיתי שהגוף שלו כבר בחוץ אבל הראש עוד היה בפנים.. עזרתי ליולדת ואני שמחה שהצלחנו, והלידה עברה בשלום, האמא והתינוק מרגישים מצוין " . פרופ' משה בן עמי, מנהל האגף לאם ולילוד הוסיף, " לידת עכוז הינה לידה מורכבת גם בתנאים אופטימליים ולכן ברוב בתיה"ח מבוצע ניתוח קיסרי. צריך לציין את מיומנות המיילדת ושיתוף הפעולה של היולדת שהביאו לתוצאה המוצלחת, למרות שהלידה התרחשה במכונית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לבנם שנולד בשעה 22:03 במשקל 2,840 ק"ג קראו ההורים אמיר. רנין ביקשה להודות לכל הצוות ובמיוחד למיילדת הנפלאה נדיה "רציתי ללדת רק בפוריה כי גם את הבן הבכור שלי ילדתי כאן. יש פה צוות נהדר, מקצועי ומאד אכפתי" .

צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה

תגובה אחת

Back to top button