חדשות הארץ

ח"כ קטי שטרית: מטרת ההפגנות לזרוע הרס וחורבן

בימים בהן ההפגנות נגד הממשלה הולכות ומחריפות, חברת הכנסת קטי שטרית מתחה לפני זמן קצר (שני) ביקורת חריפה על קיומן במהלך הסגר ואמרה: "צום גדליה שחל היום הוא עדות היסטורית לכך שחוסר סולידריות מוביל להתפוררות החברה. בערב החג ויתרנו על תפילות בבתי הכנסת ולא נפגשנו עם המשפחה המורחבת כדי למנוע את המשך התפרצות המגיפה."

עוד הוסיפה שטרית והתייחסה למפגינים: "אבל יש קבוצה שמרגישה שהיא מעל חוקי הטבע, שהרשתה לעצמה לערוך סעודת פולחן המונית,‏ מתוך מודעות וכוונה מקיימים את ההפגנות על מנת שיהיה כאן הרס ורע, כי הם יודעים שכשהם מפגינים, שאר חלקי העם מתקוממים ומפרים את ההגבלות, אם להם מותר גם לי מותר!"

"הממשלה לא הגבילה את זכות המחאה, אבל הזכות הזו נוצלה לרעה ע"י המפגינים כדי לצפצף על ההנחיות ולפגוע בלכידות החברתית", הדגישה שטרית ואמרה כי "סעודה המונית או מסיבות פאנג'ויה בחופי תל אביב ובמזרקה בכיכר פריז הן יריקה בפרצוף של הציבור. אין פה שום רצון להטיב עם העם או לשמור על שלטון החוק, אלא רק לזרוע הרס וחורבן ולחתור תחת סדרי שלטון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שטרית הסבירה כי "הרופאים, האחיות וצוותי הרפואה נותנים את הלב והנשמה וכורעים תחת הנטל ומה הם מבקשים מאיתנו? "ונשמרתם לנפשותיכם". פרופ' עפר מרין, מנהל ביה"ח שערי צדק, יעיד כי אחוז ניכר מהמטופלים במחלקות הקורונה הם אנשים צעירים ללא מחלות רקע. אתמול היו 631 חולים במצב קשה, 163 מתוכם מונשמים ועוד 16 על אקמו. אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'."

לבסוף סיכמה כי "המשך המחאות מכל גווני הקשת הפוליטית כאילו אין קורונה הן זלזול בערך החיים, בצוותים הרפואיים ובעקרון הבסיסי ביותר של החברה היהודית – "ואהבת לרעך כמוך"."

ארכיון. צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

3 תגובות

  1. כול הכבוד. צודקת במאה אחוז. אישה כמה ואמיתית שרואה כמו רוב הציבור הנורמלי את האמת וגם אומרת את האמת. ממש ישר כוח

  2. דבילית … את מנסה להתחרות במירי רקב ברמת האימפנטיליות ?
    קטי, האינטליגנציה שלך ביחד עם האינטליגנציה של אסנת מארק מתגמדת מול האינטלגנציה של העז שיש לי בדיר.
    לא קטי, מטרת ההפגנות היא לבער את השחיתות ממשרד ראש הממשלה.

Back to top button