מבזקים

ח"כ הורוביץ: ההפגנות שנואות עליהם כי שם אומרים את האמת

יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) להפגנות ברחבי הארץ ועל הקריאות לבטלן ואמר: ״אפשר לייצר הפגנות בטוחות תוך שמירה על ההנחיות. אין סיבה לתת למי שרוצים לחסל את המחאה את התירוץ לעשות זאת. הם לא עושים זאת למען המאבק בקורונה, אלא כי שם מעזים להטיח בהם את כל האמת על עומק המחדל והשחיתות. השתקה רק תחריף את הבעיה ותפגע אנושות בישראל." הדגיש הורוביץ.

עוד הוסיף יו"ר מרץ והבהיר: "עמדתי ברורה- דווקא בשעת משבר חובה לשמור על זכות המחאה וההפגנה. השתקת המחאה היא תקדים מסוכן שיערער את הלגיטימציה להפגין גם בעתיד. ועל מה ההפגנות? על כך שהנאשם מדרדר את ישראל לתהום, ואת זה חייבים לעצור. ההפגנות הן חלק מהפתרון, לא הבעיה. זהו מבחן לדמוקרטיה וחובתנו לעמוד בו."

"הכי קל להרים ידיים." סיכם הורוביץ ואמר כי "אם מישהו חושב שהשעיית הפגנות תרצה את בלפור והביביסטים, הוא חי באשליות. באותו רגע הם יעוטו על פייק חדש ויסיתו בכל הכוח. כי זו מהות השלטון היום בישראל: השתקת כל ביקורת. אין לזה שום קשר לקורונה. ההפגנות שנואות עליהם כי שם אומרים את האמת על השחיתות והמחדל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. כל מה שיש שם ובכל הארץ כ10000 מפגינים על גרס וכדורים מי שמפגין כל יום איך הוא יכול לקום וללכת לעבוד ואם הוא לא עובד מאיפה הכסף שמשהוא יסביר לי
    ואתם אומרים דמוקרטייה

Back to top button