חדשות הארץ

בשיירות מחאה, גשרים וכיכרות: אלפי מפגינים בירושלים, ת"א וקיסריה

אלפי בני אדם מפגינים הערב (שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, תל אביב וקיסריה. משעות הצהריים המוחים נסעו בשיירות מחאה בכבישים ברחבי הארץ. תנועת הדגלים השחורים מחתה במספר גשרים וכיכרות.

המשטרה עדכנה כי מרבית המוחים בתל אביב שומרים על ההנחיות של משרד הבריאות ומוחים תוך כדי שמירת מרחק של שני מטרים ועטיית מסיכות.

צילום: יפה יוסף

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל קוראת לכלל הציבור ולמשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על שמירת מרחק בין המשתתפים , לצורך שמירה על בריאות הציבור ומניעת הדבקה המונית. משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה הודיעה כי בתל אביב מרבית המשתתפים מקפידים על שמירת מרחק ועוטים מסיכות, אך בירושלים החלה לחלק קנסות בגין אי הקפדה על ההנחיות.

צילום: חיים מאירי

מאות כלי רכב של מפגינים נסעו בשיירה בהפגנת התנועה לאיכות השלטון מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה.

יושב ראש התנועה עו"ד אליעד שרגא אמר: ״אין דרך לפתור את משבר הקורונה ללא אמון הציבור ונתניהו איבד את אמון הציבור. הוא שקוע עד צוואר במשפט שלו ועל כן טובת המדינה היא שנתניהו יפנה את מקומו לאלתר. אין אופציה אחרת״.

מתנועת "הדגלים השחורים" נמסר: ״הערב הוא נקודת מפנה אדירה במאבק נגד הנאשם נתניהו. מספרים בלתי נתפסים של אזרחים ואזרחיות כמעט בכל צומת, גשר, שכונה ובשיירות, יצאו להילחם במי שעסוק בהרס מדינת ישראל. עכשיו זה ברור לכולם, אין פה שמאל וימין- כולם מאוחדים במאבק להדחת נתניהו, הוא המאבק להצלת מדינת ישראל. נמשיך להפגין בכל יום, בדרכים שונות, תוך שמירה על בריאות המפגינים נגד תרבות ההתסה, השנאה והשחיתות של נתניהו. מדינת ישראל חזקה מנתניהו."

הדגלים השחורים על מקרה התקיפה בדרום בתל אביב: ״אחרי שבוע של הסתה קשה מגיעה גם האלימות. נתניהו רוצה את דמם של המפגינים, הוא והמסיתים זוהר ואוחנה אחראים על כל טיפת דם של המפגינים. הגיע הזמן להעיף את נתניהו מתפקיד רה״מ לפני שירצחו עוד אנשים בגללו״

Back to top button