משפטי/פלילי

המשטרה הגישה כתב אישום נגד אחמד בו ענאד הייב בגין רצח אשתו

משטרת ישראל מסרה הבוקר (ראשון) כי הושלמה חקירת הרצח של המנוחה נורה הייב בת ה- 52 תושבת רומת אל הייב לפני כחודש וכתב הוגש אישום בגין רצח כנגד בעלה של המנוחה- אחמד בו ענאד הייב בן ה-62, בבית המשפט המחוזי בנצרת ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

חקירת המקרה העלתה כי בתאריך ה-20 באוגוסט 2020, בשעות הלילה, התקבלה הודעה במוקד 100 לפיה גבר רצח את אשתו בכפר טובא זנגריה, כוחות משטרה גדולים, חוקרי זירה ומעבדה ניידת הוקפצו למקום ואיתרו את הזירה. במקום נעצר בעלה של המנוחה כחשוד ברצח.

בחקירה עלה שבני הזוג נישאו בנובמבר 2016, למנוחה היו אלו הנישואים הראשונים ולנאשם היו אלו הנישואים השלישיים. בני הזוג, שלהם לא היו ילדים, התגוררו בכפר רומת אל הייב בדירה מעל דירת גרושתו של הנאשם וילדיו מנשואיו הקודמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה מהחקירה כי בתאריך ה-31 במאי 2020, הנאשם הסתכסך עם בנו וזרק בלוק מהקומה השניה אל עבר בנו. בעקבות המקרה הנאשם נעצר ובתאריך 1.7.20 שוחרר בתנאי מעצר בית בפיקוח איזוק אלקטרוני בבית אחותו בכפר טובא זנגריה.

ב-25 ביולי 2020, התגלה ויכוח בין הנאשם והמנוחה בשעה שהיו בבית האחות בטובא זנגריה והנאשם איים להכותה באמצעות גרזן, בתגובה עזבה המנוחה את הבית ועברה להתגורר בבית אחותה בכפר כעביה למספר ימים, אך נעתרה לחזור להתגורר עם הנאשם לאחר שזה הצליח לפייסה.

כשבוע לאחר מכן ב-8 באוגוסט 2020 שבר הנאשם את הטלפון הנייד של המנוחה לאחר שחשד כי היא מקיימת קשר עם גבר אחר, וב-20 באוגוסט סמוך לשעה 22:00 לאחר ששכבה המנוחה על מזרון בסלון הבית בטובא זנגריה כשעניה עצומות, הרים הנאשם אבן ריחיים שמשקלה 16 ק"ג והטיח אותה מספר מפעמים על ראשה של המנוחה וגרם למותה.

במהלך החקירה אספו חוקרי המשטרה ראיות רבות להוכחת אשמתו של הנאשם ברצח בכוונת תחילה, הראיות כללו עדיות רבות של בני משפחה כולל עדות ראיה לרצח, ראיות פורנזיות מגובות בעדות מומחים ותצלומים ממצלמות אבטחה וממצלמות הגוף של השוטרים שהזנקו לזירה, כל הראיות הועברו לפרקליטות מחוז צפון שגיבשה כתב אישום חמור כנגד הנאשם בעברה של רצח. והיום ה- 27.9.20 ,הוגשו כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בנצרת.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button