משפטי/פלילי

חשד: התווכח עם חברו על נגיף הקורונה – ודקר אותו

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי עצרה גבר, בן 32 תושב שעב, בחשד שדקר את חברו ופצע אותו באורח קשה לאחר והתווכח עמו לגבי נגיף הקורונה, כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגש כנגדו בבית המשפט המחוזי בחיפה

ראשיתה של החקירה לפני כשבועיים, ב-12 בספטמבר, עם קבלת הודעה במוקד המשטרה מגבר שטען כי הוא נמצא סמוך לכביש 784, בין היישובים שורשים ליובלים ומבחין באדם פצוע, שרוע בדרך עפר. שוטרים הוזעקו למקום, אך הבחינו אך ורק בכתמי דם. פעילות חקירתית הובילה את השוטרים למרפאת "טרם" בכרמיאל שם איתרו את הפצוע ואת חברו. הפצוע פונה באורח בינוני עד קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה. החוקרים גבו עדויות, אספו ממצאים בשטח וחקירה נפתחה ותוך שעות ספורות אותר החשוד במעשה, נעצר ונחקר בתחנת המשטרה.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע נפגשו השניים ביער יחד עם עוד שני חברים והחל ויכוח בינהם אודות נגיף הקורונה כאשר בשלב כלשהו אף איים הנאשם על הקורבן באמצעות פטיש. בשלב כלשהו פנה החשוד לקורבן והציע לעלות עמו לרכבו והשניים נסעו מהמקום. החשוד נסע לכיוון כביש 784 ושם פנה בכביש מילוט, יצא מהרכב לעבר כיסא הנוסע והחל לדקור את הקורבן בראשו, בבטנו וברגליו ואז נמלט מהמקום. הקורבן הצליח להתקשר לחברו וזה הגיע ולקח אותו למרפאת "טרם" בכרמיאל. בתום החקירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים, החזקת סכין ואיומים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא וגם בימים אלו תמשיך היא לפעול באמצעות כל אמצעי החקירה הקיימים ברשותה בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין למען שלום הציבור וביטחונו".

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button