חדשות הארץ

הפגנת חרדים במודיעין עילית: "אל תתערבו באורחות חיינו"

רבים מתושבי מודיעין עילית יצאו הערב (שלישי) להפגנה ברחוב חפץ חיים בעיר זאת לאחר שכוחות משטרה פרצו הבוקר לבית המדרש הגדול 'בית שמואל' בשכונת נאות הפסגה בעיר ולדבריהם גררו בברוטליות 7 מחשובי הלומדים למעצר.

"אסור לשתוק לנוכח החרפה. תושבי העיר יודיעו קבל עם ועולם שבית הכנסת הוא הצורך החיוני ביותר, וכי לא יתכן שגורמי ממשל שאין להם זיקה לדת יסגרו את בתי הכנסת" אמרו המפגינים והוסיפו, "אל תתערבו באורחות חיינו!, רק גדולי התורה הם שיקבעו את המותר והאסור, התורה והתפילה הם מה שמגנים על העולם ומונעים מחלות".

גורמים בפלג הירושלמי הצהירו ואמרו כי "זו רק ההתחלה, וכי יש כוונה להרעיש עולם ומלואו, עד שיחדור המסר הברור שאין להם את הכוח והאפשרות לגעת במקומות הקדושים. עם ישראל כולו עמד רק אתמול ביום הכיפורים וזעק "שמע ישראל" ואין יהודי שלא הבין כמה בתי הכנסת חיוניים. ניאבק על פתיחת בתי הכנסת גם בחג הסוכות ובשמחת תורה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מאיר ק, מחאות החרדים הקיצוניים

2 תגובות

  1. הם צודקים. אל תתערבוּ בחיּיהם והם לֹא יתערבוּ בחיּינוּ. היה צריך להשאיר את מודיעין עילּית סגוּרה וּמסוּגרת. שינהלוּ את חיּיהם לפי הבנתם, ירפאוּ את חוליהם ויִקברוּ את מתיהם מבלי להפיץ את פרי מעלליהם מחוּץ למודיעין עילּית.

Back to top button