בריאות

ד"ר פסח: אין סיבה שילד חולה בקורונה, יקבל פחות מהכי טוב

בבית החולים לילדים ספרא שבממרכז הרפואי שיבא הוקמה היום (חמישי) לראשונה מחלקת אשפוז ילדים-קורונה, המחלקה תיתן מענה לצורך הלאומי שעלה בעקבות הגידול במספר הילדים המאומתים ברחבי הארץ. במחלקה 24 מיטות אשפוז שיופעלו על פי צורך.
 
בהתאם לצרכים שיעלו בתהליך הקליטה של כל מטופל, ובהתחשב במצבו הרפואי, תיבנה לילד תוכנית אישית, הכוללת תוכנית לימודים מותאמת בהובלת המרכז החינוכי של בית החולים לילדים, תמיכה פסיכולוגית, מעטפת רחבה של פעילויות חינוכיות ומעשירות כמו משחקי חשיבה, ניסויים מדעיים וחדרי בריחה, מענה ותמיכה במשפחות.

ד"ר איתי פסח, מנהל בית החולים לילדים ספרא-שיבא אמר כי "מיטות האשפוז במחלקה החדשה, מהוות חלק מתוספת המיטות החיונית שנדרשת למערכת הבריאות. ילדים המטופלים בבית החולים לילדים ספרא-שיבא מקבלים את מיטב הרופאים ומערכת שלמה של תמיכה. אין סיבה שילד חולה אשר חיובי גם לקורונה, יקבל פחות מהכי טוב". 

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא ציין כי "התפקיד שלנו כמרכז הרפואי המוביל את מערכת הבריאות בישראל, הוא להעניק אורך נשימה ולטפל בחולים הרבים. זוהי אבן יסוד באסטרטגיית היציאה של ישראל מהסגר ובשלבי החזרה לשגרת חיים נורמלית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: המרכז הרפואי שיבא
צילום: המרכז הרפואי שיבא
צילום: המרכז הרפואי שיבא
צילום: המרכז הרפואי שיבא
צילום: המרכז הרפואי שיבא
צילום: המרכז הרפואי שיבא

Back to top button