מבזקים

ח"כ קרעי: בג"צ מחסל את ההרתעה. אין צדק, לפרק ולהרכיב מחדש

חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) אמר הערב (חמישי) בתגובה להחלטת בג"ץ לצו ביניים נגד הריסת ביתו של המחבל שרצח את שי אוחיון בפיגוע הדקירה בפתח תקווה כי "בג"צ מחסל את מדיניות ההרתעה של ממשלת ישראל פעם נוספת, ופוגע בבטחון המדינה."

חה"כ קרעי ציין כי "ביד אחת דואגים לשמירה על בתים של מחבלים וביד השנייה מורים על הריסת בתי יהודים. אין בושה, אין שכל ישר, אין צדק. לפרק ולהרכיב מחדש".

תגובה אחת

  1. חבר הכנסת ד״ר קראי יורד מהפסים.
    מותר לכל אחד להביע את דעתו אבל אסור לחבר כנסת להציע לפרק מוסדות ממשלתיים , ציבוריים שפועלים על פי חוקים שחוקקה כנסת ישראל.
    השתלחות חסרת אחריות של אדם חסר בושה , חסר דרך ארץ שאימץ את שפת הרחוב ושפת הפשע המאורגן ככלי הביטוי האולטימטיבי להבעת דעתו מן הראוי שימשיך לצרוח כמוכה אמוק כשהוא אדם פרטי ולא נבחר ציבור. החובה לדוגמא אישית כוללת גם צורת התבטאות. אני מניח שאם יש לד״ר קראי ילדים ואם אחד מילדיו יתבטא כלפיו בסגנון שבו הוא עצמו משתמש, הוא פשוט יסתום לילדו את הפה ובצדק! ד״ר קראי- עוד אף פעם אף אחד לא הצטער על דברים שלא אמר. המושג ״תסתום את פיך״ אינו נמצא אצלי במילון אבל כתחליף אציע שתנסה ליצור חיבור ישיר בין ראשך ללשונך ואת זה אני מציע על סמך ידע חלקי בלבד, לשון יש לך , לגבי הראש אני לא בטוח. חובת ההוכחה עליך.

Back to top button