חדשות הארץ

הדגלים השחורים: יתקיימו הערב מעל לאלף הפגנות ברחבי הארץ

הדגלים השחורים יקיימו הערב (שבת) מעל לאלף הפגנות ברחבי הארץ תחת הכותרת "מצילים את ישראל". בתנועת הדגלים השחורים קוראים ליזהר שי ולאורית פרקש-הכהן לגלות אחריות לאומית ולהתפטר מממשלת נתניהו. "מדרום ועד צפון, כל מדינת ישראל נמצאת במחאה נגד הנאשם נתניהו." אמרו המפגינים.

מתנועת הדגלים השחורים נמסר: "אנו נמצאים ברגע גורלי והיסטורי. מעל לאלף הפגנות עם רבבות של משתתפים, לא מוכנים לקבל יותר את המצב שהנאשם גורר אותנו אליו. מדינת ישראל זרקה השבוע לפח 35 מיליארד ש"ח מכספי המיסים שאנחנו האזרחים שילמנו רק בגלל האובססיה של נתניהו להפסקת ההפגנות. המשך כהונתו של נתניהו מהווה את האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל, משבר הקורונה לא ייפתר עד שנתניהו יתפטר. אנו קוראים לשרים יזהר שי ואורית פרקש-הכהן להתפטר כדי להציל את ישראל מידי נתניהו."

שמשית. צילום: הדגלים השחורים

בתנועה קוראים לציבור לצאת הערב בשעה 17:30 להפגנות בכיכרות וברחובות במרחק של עד קילומטר מהבית ובשמירה על ההנחיות (ריחוק שני מטר ביןם מפגין למפגין ועטיית מסיכות). התנועה צירפה מפה עם כל נקודות ההפגנה ברחבי הארץ וכן חוות דעת משפטית לגבי הזכות להפגין היום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעת התנועה נמסר למפגינים בצירוף המפה: "ההפגנות השכונתיות מופיעות במפה כנקודות כחולות. הגשרים והצמתים בדגל שחור. כשתלחצו על הנקודות, תיפתח חלונית שיש בה קישור ארוך chat. Whatsapp…. כשתלחצו על הקישור זה יחבר אתכם אוטומטית לקבוצת הוואטסאפ של ההפגנה בנקודה הזו. שם תוכלו להתעדכן בפרטים ולשאול את המובילים מנהלי הקבוצה כל שאלה. אם יש נקודה בלי קישור לואטסאפ, שילחו הודעת ואטסאפ ל 052-439-8991 עם כל הפרטים ונתקן. אנחנו הרוב ויצאנו לרחוב! מחאת הדגלים השחורים."

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

2 תגובות

  1. אידיוטים שימושיים. שבו בשקט. את נתניהו העקשן לא תפילו ככה.
    את הסולידריות החברתית, את מדינת ישראל כולה
    אתם כן מפילים לקרשים

Back to top button