צבא וביטחון

השר גנץ בביקור במוקד לאזרחים ותיקים: "לא נשאיר אף אחד מאחור"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ראשון) במוקד לאזרחים ותיקים של המשרד לשוויון חברתי, יחד עם השרה מירב כהן, בבני ברק.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ וכהן קיבלו סקירה על פעילות המוקד, על העלייה בפניות בימי הסגר והסוגיות המרכזיות המטרידות את האזרחים הוותיקים ובראשן- נושא הבדידות, קבלת תרופות ומזון. את הביקור ליוו מנכ"לית המשרד, יעל מבורך, מנהלת אגף אזרחים ותיקים, ברכי דליצקי, ומנכ"ל בזק אונליין, אבי אטיאס.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בסיום הביקור אמר גנץ: "האוכלוסייה שהקורונה פגעה בה יותר מכל היא האזרחים הוותיקים. אנחנו לא נשאיר אף קשיש לבדו- עמדתי על כך שתעבור בקבינט הקורונה תוכנית סיוע לאוכלוסייה המבוגרת שאותה ריכזה השרה מירב כהן, ואנחנו נכפיל את מספר הבדיקות, ונאפשר לבני משפחה לבקר קשישים בודדים. אני קורא לכולם לשים לב לשכנים ולהעניק קשב מיוחד למבוגרים בעת הזו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח״כ מירב כהן: ״בימים אלו תיגברנו את הכוחות במוקד שלנו לאזרחים ותיקים, על מנת להעניק סיוע מהיר ואיכותי לאוכלוסייה המבוגרת, שמתמודדת עם מצבים לא פשוטים בעת הזו. במוקד, שפעיל שישה ימים בשבוע, ניתן לקבל גם סיוע עם צרכים דחופים כמו מזון ותרופות, שיחות להפגת בדידות, וגם סיוע במימוש זכויות אל מול משרדי ממשלה. כמו כן, בימים אלו אנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי להגיע באופן יזום למבוגרים שלא פנו בעצמם למוקד במטרה לבדוק כיצד ניתן לסייע להם״.

Back to top button