צבא וביטחון

הרמטכ"ל: ציות, אכיפה וקטיעה מהירה של שרשראות ההדבקה

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ערך היום (שלישי) ביקור בעיר נהריה בליווי מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין וראש עיריית נהריה, מר רונן מרלי. במהלך הביקור בעירייה הוצגה בפני הרמטכ"ל התכנית להתמודדות עם נגיף הקורונה בעיר הכוללת את ציר הזמן בניהול המשבר, מרכיבי מוכנות הרשות ותכנית ההסברה. כמו כן, הציג ראש העיר את הפעולות שנעשו לאחרונה לשיפור ברמת התחלואה בעיר בסיוע פיקוד העורף.

צה"ל כולו ופיקוד העורף בפרט ממשיכים בפעילות השוטפת למען אזרחי מדינת ישראל בתקופה מורכבת זו, כחלק מהמאבק הלאומי בהתפשטות נגיף הקורונה.

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי אמר במהלך ביקורו כי "ההתמודדות והטיפול בנגיף קורונה דורשים שלושה מפתחות מרכזיים – ציות, אכיפה וקטיעה מהירה של שרשראות ההדבקה. אני מתרשם מניהול העיר ומהמנהיגות המקומית בעיר נהריה גם בהקשרי הקורונה וגם בהיבטי המוכנות לחירום. צה״ל נמצא כאן לרשותכם, בכל האמצעים שלו ובכל מקום שיש לנו יתרון יחסי. אנחנו מודעים לקשיים הכלכליים שמציפה תקופה מורכבת זו. ניקח חלק גם בתחום זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית נהריה, מר רונן מרלי אמר: "אני מלא ביטחון בצה"ל ובמפקדים שלו. יש לנו שיתוף פעולה הדוק ומקצועי עם פיקוד העורף לכל אורך הדרך. אני מרגיש שצה"ל נמצא כאן איתנו ובשבילנו, מסייע בצורה משמעותית במאבק בהתפשטות הקורונה. קיימת פעילות משותפת וחשובה של הרשות המקומית וצה"ל בקרב הקהילה ובימים האחרונים, ישנה מגמה של שיפור בתחלואה. לכן חשוב מאוד להמשיך ולגלות אחריות אישית, לשמור על כל הכללים וההנחיות בדרך לחזור מהסגר הזה כעיר ירוקה".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button