חדשות הארץ

מעל 1000 מוקדי הפגנה ברחבי הארץ, "המחאה רק תלך ותתעצם"

בשעה 17:30 החלו מפגינים רבים להתפרס במעל ל-1,000 מוקדים ברחבי הארץ כנגד ראש הממשלה נתניהו והניהול הכושל.

"המחאה נגד נתניהו רק תלך ותתעצם, עם ישראל דורש ראש ממשלה שדואג לבריאות ולכלכלה, לא כזה המסית כנגד האזרחים ועסוק רק בעצמו. 35 מיליארד ש"ח מכספי משלם המיסים נזרקו לפח בגלל החרדה של נתניהו מההפגנות. הדרך הכי נכונה לשמור על הבריאות של אזרחי ואזרחיות המדינה היא לצאת ולמחות נגדו עד שהוא יוחלף בראש ממשלה אחר, כזה ששם בראש סדר העדיפויות שלו את המדינה ולא את עצמו. נאשם- לך!" אמרו פעילי "הדגלים השחורים".

על מנת להימנע מהמראות אליהם נחשפנו במוצ"ש בהפגנה בתל אביב, בתנועת הדגלים השחורים שלחו מכתב ישיר למ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ובקשו לעדכן אותו ברשימת הגשרים, הצמתים והכיכרות בהם יתקיימו הערב המחאות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לתשומת לבך – בשבת האחרונה ניתנו דוחות למפגינים למרות שהפגינו בהתאמה לתקנות הקורונה. היו מקרים שבהם אף הכריזו השוטרים כי ההפגנה אינה חוקית. ברצוננו להזכיר כי הזכות להפגין הינה מאבני היסוד של מדינה דמוקרטית. אנו מצפים מהמשטרה לאפשר למפגינים לממש זכות זאת. אנו מצרפים את מפת הפריסה של נקודות המחאה המאורגנות על ידינו, מפה הכוללת 1047 נקודות. אנו צופים שתהיינה התארגנויות ספונטניות רבות נוספות. אנו מצפים שמשטרת ישראל תעשה את כל הנדרש כדי שמחאות אלה תעבורנה בשלום." כתבו מארגני מחאת הדגלים השחורים בפנייתם למ"מ המפכ"ל.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

המשטרה חוזרת ומדגישה כי יש להקפיד על כללי הריחוק , עטיית מסיכה וקפסולת של 20 , להימנע מהפרות סדר ולהישמע להנחיות, למען שמירה על בטחונם ובריאותם של המשתתפים. "כן למחאה – בהתאם לחוק ולשמירה על הבריאות" הדגישו במשטרה.

צילום: איחוד המחאות
צילום: איחוד המחאות
צילום: איחוד המחאות
צילום: איחוד המחאות
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
גשר יהודית. צילום: איחוד המחאות
כיכר הבימה. צילום: בן כהן
כיכר הבימה. צילום: בן כהן
כיכר הבימה. צילום: בן כהן
כיכר הבימה. צילום: בן כהן

Back to top button