צרכנות

באיזה גיל צריך להעביר את הילד לחדר אחר? איך מעצבים חדרי ילדים?

הקצאת חדר לילד היא משימה מורכבת שמוטלת על כתפי ההורים. מהרגע שבו הילד נולד, ההורים צריכים להחליט איפה יהיה החדר שלו. בשלב הזה, ההתלבטות היא לא רק בין החדרים אלא גם בין סגנונות ההורות. בין היתר, צריך למשל להחליט האם הילד יהיה בחדר לבד או עם האחים שלו. אם זה הילד הראשון, יכול להיות שיהיה מקום לגלות גמישות בסגנונות העיצוב עצמם.

החדשות הטובות הן שיש פחות או יותר רשימת רהיטים ברורה עבור כל סוגי החדרים. עבור חדרי ילדים, הכי חשוב להתאים את הרהיטים לגיל ולהתפתחות שלהם. כך ניתן להעביר את הילד לחדר משלו כאשר ההורים מרגישים שהוא מוכן לזה – וכאשר התגובות חיוביות.

מאפיינים של חדרי ילדים

חדרים שמיועדים עבור צעירים בכלל וילדים בפרט מעוצבים אחרת מחדרי הורים. ראשית, אצל ילדים יש המון מקום לביטוי דקורטיבי. ברוב החדרים ניתן לראות את זה בצבעים שבהם משתמשים ובגוונים העזים. כמו כן, הורים יכולים להחליט האם לעצב חדרים לבנים אחרת מאשר חדרים לבנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שנית, חדרים שמיועדים לילדים חייבים להיות בטיחותיים. כאן אין מקום לספקות או לביטוי אישי, כי הזהירות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות. אז כדי לוודא שהחדר יהיה בטיחותי בשימוש ממושך של הילדים, מעצבים אותו עם רהיטים איכותיים בלבד.

החשיבות של רהיטים איכותיים לחדרי ילדים בטיחותיים

האיכות של הרהיטים קובעת כמה זמן הם יחזיקו מעמד והאם הם יהיו מספיק יציבים. כאשר מרהטים חדרים לתינוקות ואחרי זה לפעוטות ולילדים, משתלם מאוד להשקיע ברהיטים איכותיים. אם הרהיטים איכותיים, יהיה גם קל יותר לצבוע אותם מחדש בהתאם להתפתחות של הילד.

מבחינת ההורים, רהיטים איכותיים בחדרים הם השקעה משתלמת לכל דבר ועניין. בזכות חומרי הגלם האיכותיים של הרהיטים, ההורים מרגישים בטוחים גם כאשר הילדים נשארים לבד. כמובן שזה תלוי גיל, אבל היכולת של הילד להישאר לבד בגלל שהרהיטים איכותיים ויציבים – שווה המון שקט נפשי להורים.

סגנונות עיצוב של חדרי ילדים

חדרים צריך לעצב לפי מי שעומד להשתמש בהם. כאשר קהל היעד הוא ילדים, רצוי לנסות לשלב בחדר אלמנטים מהעולם שלהם. אצל ילדים קטנים, זה יכול להיות דמויות מצוירות או מסרים מעצימים. אצל בני נוער וילדים בוגרים יותר, יש מקום לערב אותם בתהליך קבלת ההחלטות.

בכל מקרה, רהיטים בוחרים לפי איכות ותוך דגש על המפרט המלא. אם ההורים רוצים להיות רגועים, כדאי להשקיע מחשבה ברהיט ראוי.

יש לנו את הרהיטים שחיפשת!

המומחים של עץ מי עובדים קשה כדי לשלב בקטלוג רק רהיטים שעומדים בסטנדרטים שלך. אנחנו מזמינים אותך להתרשם ובטוחים שנעמוד בציפיות. אז בחיפוש הבא אחרי סגנונות עיצוב של חדרי ילדים, כדאי לדעת שאצלנו מחכה לך עד 50% הנחה.

 

Back to top button