חדשות הארץ

הרמטכ"ל כוכבי הפר את הנחיות הסגר ואירח את הורי אישתו

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי הפר את הנחיות הסגר ואירח בחצר ביתו את הורי אשתו בניגוד להנחיות. בצה"ל ציינו כי הדברים נעשו בתום לב לאחר שההנחיות לא הובנו כראוי.

מדובר צה"ל נמסר: "הרמטכ"ל נמנע לאורך כל התקופה מלארח ולהתארח שלא על פי ההנחיות. בערב המדובר הגיעו הורי אשת הרמטכ"ל, הגרים במרחק שלושה בתים, ושהו בחצר הבית בלבד, תוך שמירת מרחק ועטיית מסיכות, וזאת מתוך הבנה מוטעית שההנחיות מאפשרות מפגש בשטח פתוח. הרמטכ"ל מצר על כך ולוקח אחריות מתוך הבנת החשיבות העליונה בשמירה על ההנחיות."

יש לציין כי הרמטכ"ל כוכבי מצטרף לשורה ארוכה של אנשי ציבור שהפרו את ההנחיות ביניהם: ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנשיא רובי ריבלין, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שרת איכות הסביבה גילה גמליאל, ח"כ עפר שלח, ח"כ מיקי לוי, ח"כ אביגדור ליברמן, שר הבריאות לשעבר ח"כ יעקב ליצמן, שר החינוך יואב גלנט, ראש השב"כ נדב ארגמן ועוד…

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. ככה זה כשמחוקקים חוקים ותקנות בעניני בריאות ומערבבים את ההחלטות בשיקולים פוליטיים צרים. ״לא חסום שור בדישו״ ולא תתקין חוקים ותקנות בשפה שמחייבת פרשנות של משפטן בכדי להבין מה מה מותר ומה אסור. חקיקת חוקים בשליפות מהמותן והעברתם בקצב מסחרר ללא בדיקה מעמיקה של אנשי שמוע מבזה את כנסת ישראל ויש לחדול מכך לאלתר!
    המאבק בקורונה הוא מאבק מקצועי. הממשלה חייבת לסלק ידיה מהעיסוק בתחום ולתת למקצוענים חופש פעולה מלא לניהול הנושא כפי שהדבר נטשה ברוב מדינות אירופה ואחרות. התערבות שרי הממשלה בהחלטות מקצועיות היא מתכוון חד משמעי לכשלון שעולה ויעלה בחיי אדם , בקריסה כלכלית וקריסה חברתית. אסור להמשיך ולנהל חדר ניתוח על ידי נבחרי ציבור שאין להם שום מושג איך ומה צריך לעשות. הממשלה צריכה להיות מעורבת אך ורק באכיפה של ההחלטות שמתקבלות על ידי בעלי המקצוע שהתמנו לכך.

Back to top button