חדשות הארץ

המחאה בתל אביב: 3 מפגינים נעצרו וחולקו עשרות דוחות

כוחות גדולים של משטרה נערכו החל משעות הערב המוקדמות למחאה שהחלה בכיכר הבימה בתל אביב. בתחילת הערב המפגינים הקפידו על ההנחיות ומימשו את זכותם למחאה, תוך שמירה על הגבלות הקורונה ועל בריאותם.

המשטרה מסרה כי בשלב מסוים, החליטו המפגינים להפר את החוק בבוטות ולקיים תהלוכות בלתי חוקיות על צירי תנועה מרכזיים במשך שעות , ללא כל תיאום מקדים עם המשטרה , תוך סיכון חייהם וסיכון יתר משתמשי הדרך.

בתוך כל, החל מהשעה 20:30 לערך ובמשך מספר שעות, המפגינים צעדו בתהלוכות בלתי חוקיות ברחבי העיר על צירי תנועה וכבישים , תוך שהם מפרים את הסדר הציבורי , דורסים ברגל גסה את הנחיות הקורונה ובכלל זה , צועדים קילומטרים רבים בצפיפות, חלקם ללא עטיית מסכות ותוך התעלמות מהוראות השוטרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לנוכח האמור, בסמוך לשעה 23:00 נאלצה המשטרה לחסום את המשך התהלוכות ולרשום דו"חות. המפגינים המשיכו במחאתם עד לסיום האירוע.

במהלך הערב עצרה המשטרה 3 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי, תקיפת שוטרים , הדחה להפרת החוק וכן נרשמו למעלה ממאה דו"חות, בגין הפרת הנחיות הקורונה ובכלל זאת אי עטיית מסכות והמצאות במרחק העולה על ק"מ מבית המגורים .

במשטרה אמרו הלילה: "לצערנו, למרות החופש והזכות המלאה להביע מחאה לגיטימית , שוב בחרו המפגינים להפר את הסדר, תוך קיום תהלוכות ברחבי העיר ,הקמת רעש צפצפות ומגפונים והתעלמות מהוראות השוטרים. המשטרה קוראת לציבור לגלות אחריות אישית וציבורית , להשמע לחוק ולחדול מהפרת הנחיות הקורונה".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button