משפטי/פלילי

גרסת המשטרה: הצעירה שנאזקה בחוף הים בתל אביב סירבה להזדהות

צעירה תועדה אתמול (שישי) בחוף הים בתל אביב כשהיא אזוקה בידיה ומתחננת אל השוטר שיניח לה. הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות עורר תגובות קשות כנגד המשטרה, מה שהוביל את המשטרה לפרסם תיעוד ממצלמת הגוף של השוטר ובו נראה השיח של השוטר עם אותה צעירה טרם היא נאזקה.

יש לציין כי הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות מתחיל מהרגע שבו נראית הצעירה כבר אזוקה בידיה ומתחננת לשוטר שיוריד ממנה את האזיקים וישחרר אותה. בתיעוד שפרסמה המשטרה ופורסם לראשונה ב"כאן חדשות" נראית הצעירה מתווכחת עם השוטר על אף שנדרשה ממנו מספר פעמים להזדהות בפניו אך בחרה שלא לעשות זאת, התעלמה, הפנתה את גבה אליו והחלה ללכת. השוטר הזהיר את הצעירה שאם לא תזדהה בפניו הוא יאלץ לעצור אותה ובנוסף היא תקבל דו"ח על הפרת תקנות הקורונה. הצעירה כאמור סירבה והשוטר בסוף נאלץ לשים עליה אזיקים.

במשטרה מסרו בתגובה לפרסום הסרטון ברשתות החברתיות כי מדובר בתיעוד חלקי של פעולת אכיפה שנעשתה כחוק. עוד הדגישו כי הצעירה שהתה בחוף בניגוד לתקנות הקורונה, כשהיא בלי מסיכה על פניה ואף סירבה להזדהות על אף שהתבקשה לעשות כן מספר פעמים. "צר לנו שיש מי שבוחר להפר את החוק ובמקום לשאת בתוצאות מעשיו, מתעלם מהוראות השוטרים במכוון ומנסה להכשיל את האכיפה", נמסר בתגובת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button