דרושיםסי וי.פול - CV POOL

תקופת הקורונה – עכשיו זה הזמן לעסק מקוון

בתקופה זו, עסקים רבים שפעילותם העיקרית הינה במכירה ישירה ללקוחות בבית העסק, נאלצים לסגור את חנויותיהם ובכך לאבד את קהל הקונים ואת הכנסתם. אך עם זאת ישנם עסקים הבוחרים לנצל את תקופה זו, להפוך את הלימון ללימונדה ודווקא עכשיו להרחיב את פעילות העסק ואת קהל הלקוחות. אז איך עושים זאת? פשוט מאד – מתקדמים לדיגיטל.

בעידן הדיגיטל, פעילות מכירה אינטרנטית הפכה לאחד הכלים הקלים, הזולים, החסכוניים והרווחיים ביותר. באמצעות מכירה אינטרנטית, מתאפשרת הגעה לביתם של לקוחות פוטנציאליים רבים אליהם לא הייתה אפשרות להגיע לולא הפעילות המקוונת.

בתקופת הסגר, כאשר עסקים נאלצו לסגור את דלתותיהם, אלו אשר מנהלים פעילות מכירה אינטרנטית יכלו להמשיך את פעילותם, במיוחד אם מדובר בעסק הנעזר במשלוחים. עם תחילת משבר הקורונה הבינו בעלי עסקים כי שרידות העסק תלויה במעבר לפעילות מקוונת ופעלו באופן מיידית לתחילת פעילות זו. על אף שבעלי עסקים רבים השייכים לאוכלוסייה לה ישנם חסמים טכנולוגיים וקשיים להסתגל לפעילות באינטרנט, נמנעו מפעילות אינטרנטית, הם הבינו במהרה שבכך תלויים עסקיהם ופנו להתחיל בפעילות זו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פנינו למחלקת הדיגיטל של סי וי פול בשאלה עד כמה נגיש וזמין המעבר לפעילות מקוונת כיום?

בימינו, המעבר לפעילות באינטרנט הפך לפשוט מאד ומתאפשר לכל מי שמעוניין בכך. חברות רבות מציעות הקמת אתר אינטרנט במהירות ובהתאם לאופי העסק ודרישות בעליו. האתר מוקם על ידי החברה נותנת השירות, מעוצב לפי מאפייני העסק והמותג ואף מתוחזק על פי הצורך על ידי החברה. חברות רבות אף מציעות שירותים משלימים המסייעים לפיתוח העסק, קידומו והגדלת החשיפה והמכירות, שירותים כגון: מיתוג העסק מחדש, שירותי קידום אתרים, פרסום וקידום ברשתות חברתיות, כתיבת תוכן למטרות הנעה לפעולה וקידום מכירות וכו'.

קרדיט: canva

כמו כן, גם פתיחת חנות אינטרנטית מתאפשרת עבור כל עסק, ללא שום צורך בידע טכני. חברות המציעות חנות אינטרנטית לכל מי שחפץ בכך, מאפשרות רכישת חנויות בהן ניתן להציג את מגוון המוצרים של החנות, להציע מבצעים, הנחות וקופונים ולאפשר ללקוח לבצע רכישה ותשלום באמצעות שירותי סליקה המסופקים גם הם על ידי חברות אלה. ההתפתחות הטכנולוגית של ימינו מאפשרת פיתוח מערכות המאפשרות לכל המעוניין לנהל חנות אינטרנטית ללא כל צורך בידע או הבנה טכניים או עיצוביים ובכך יכול כל בעל עסק ליהנות מאפשרות זו.

בנוסף, כאשר משקיעים בהקמת חנות חשוב לזכור כי בנוסף ליתרונות הרבים הרלוונטיים לתקופה זו, החנות תשמש את העסק גם בעתיד, לאחר שיחלוף המשבר, ותאפשר את המשך הגדלת החשיפה לקהלים רבים, הגדלת המכירות והתרומה הרבה להפצת העסק ולרווחיותו.

לכן, במיוחד בתקופה זו, מומלץ לעסקים אשר פעילות מכירה אינטרנטית רלוונטית עבורם, לבחון את האפשרות לפתיחת חנות מקוונת לטובת המשך הפעילו העסקית. טרם פתיחת חנות מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום, לבחון את ההיתכנות ואת הרווחיות של פעילות כזו וכמובן להשוות מחירים בין ההצעות השונות.

 *נכתב על ידי צוות סי וי פול מאגרי בידע בע”מ.
*נכתב בלשון זכר אך מיועד לשני המינים.
*צוות סי וי פול שמח לעזור אבל חשוב לזכור שהאמור אינו מחליף יעוץ משפטי או מקצועי ויש להתייעץ באיש מקצוע.

Back to top button