בריאות

משלוח של 140,000 חיסוני שפעת יגיע השבוע לקופ"ח כללית

מבצע החיסונים השנה החל בתחילת ספטמבר מוקדם מהרגיל ועד כה חסנו בכללית 105,000 מטופלים. בשל מגיפת הקורונה מבצע החיסונים השנה מתנהל במתכונת שונה ומדורגת. בשלב זה החיסון ניתן בהתאם להנחיות משרד הבריאות למטופלים בסיכון מירבי וגבוה, לחולים כרוניים, למרותקי בית, לעובדי מערכת בריאות ועוד. לאור קבלת משלוח שני של חיסונים יורחב מעגל המטופלים שמוזמנים באופן ייזום לקבלת החיסיון.

לדברי כלנית קיי, ראש אגף סיעוד בקהילה בכללית "בשל מגיפת הקורונה אנו מחסנים בהדרגה ולפי הנחיות שקבע משרד הבריאות ומודל הנקודות של כללית למטופלים בסיכון. המשימה הראשונה הינה לחסן במהירות ובפרק זמן קצר מטופלים בסיכון כדי לשמור על בריאותם ולספק להם הגנה מפני מחלת השפעת וסיבוכיה. קצב ההתחסנות, עד כה, משביע רצון ושיתוף הפעולה וההיענות של המטופלים גבוה."

כללית הזמינה השנה כמות שיא של חיסונים כ- 2,000,000 חיסונים אשר מגיעים במספר פעימות וכל הכמות אמורה להגיע לארץ עד לתחילת חודש נובמבר. עם הגעת כל כמות החיסונים שהוזמנה נרחיב את המבצע לאוכלוסיות נוספות". גב' קיי מוסיפה כי קופ"ח כללית קיבלה 100,000 חיסונים בתרסיס לאף (פלומיסט) אשר יינתנו בשלב זה לילדים בגילאי 2-12 מדובר בחיסון שהוא חי מוחלש והוא ניתן בהתאם להתוויות הקליניות למתן החיסון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החיסון ניתן למי שזומן מראש ונקבע לו תור על ידי צוות המרפאה באופן יזום. ייחוד נוסף השנה הוא שהחיסון ניתן במוקדים ייעודיים, ולא בכל מרפאה, וזאת על מנת למנוע התקהלויות וגם על מנת להבטיח הפרדה בין המתחסנים ליתר המטופלים.

צילום: דוברות כללית

תגובה אחת

  1. אשמח לבוא להתחסן אבל אשמח גם לברר עם אפשר שהאחות תבוא אליי הביתה לחסן כי אני שומר חזק בקרורונה ולא יוצא אפילו לתפילות לא הולך עושה יחיד ואני לא רוצה לבוא להתקהלות בקופת חולים בן עמי קרית אתא אצלינו יש אפשרות כזאתי?

Back to top button