תאונות דרכים

פעוט בן 3 נפצע בינוני מפגיעת רכב בבית שמש

פעוט בן 3 נפצע לפני זמן קצר (שני) מפגיעת רכב ברחוב החפץ חיים בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד״א יחד עם חובשי איחוד הצלה, מתנדבי 'צוות הצלה' העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

חובש רפואת חירום במד״א, משה קרויזר, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו את הילד כשהוא בזרועות אמו לאחר שנפגע מרכב וסובל מחבלות בראשו ובגפיים. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל קיבועים, חבישות ועצירת דימומים, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לביה״ח כשמצבו בינוני ויציב.“

צילום: דוברות 'צוות הצלה'

דוד סלח, חובש של איחוד הצלה, מסר: "בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לילד הולך רגל שנחבל בגפיו ובראשו כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות 'צוות הצלה'

ראובן אייזנבאך ואברהם רוזנפלד מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "בהגיענו נמצא כבן 3 שנפגע מרכב בחניה של בניין מגורים. יחד עם צוות אט"ן של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, והוא מפונה בדקות אלו להמשך טיפול רפואי בביה"ח, כשהוא סובל מחבלות פנים וגפיים ומצבו מוגדר בינוני ויציב".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

Back to top button