פוליטי / מדיני

בנט לנתניהו: העם הטוב שלי סובל כל כך בגלל כישלונך

לאחר ביקורות רבות, ח"כ הכנסת נפתלי בנט, הגיב הערב (שני) להתקפותיו של ראש הממשלה נתניהו וסובביו נגדו לאחר שהצביע בעד אי אמון בממשלה: "ראש הממשלה נתניהו, אתה פשוט לא מבין את הסבל הנורא שעובר על אזרחיך. את משמעות אובדן מטה לחמם. כי אם היית מבין מה עובר על מיטל, אם חד הורית בעלת מתפרת שמלות שסגרה היום את העסק שלה לצמיתות, היית גם אתה מצביע אי אמון בממשלה הנוראה הזו ולא היית עוסק בספינים ירודים בערב כזה."

עוד הוסיף בנט והזכיר לנתניהו שכך נהג גם הוא כשישב באופוזיציה: "בערב בו נפטר הישראלי ה2000 מקורונה ו9 מיליון אזרחים כלואים בבתיהם בחרדה קיומית וכלכלית, בערב כזה, אתה יושב עם יועציך הפוליטיים ומנסח ספין סוג ג׳ נגדי? כמו כל איש אופוזיציה, הצבענו הערב בעד הצעת אי אמון בפעם ה50, כפי שאתה עשית באופוזיציה והצבעת יחד עם המפלגה הערבית."

בנט מתח ביקורת על הדברים בהם מתעסק ראש הממשלה בזמנים כאלה ואמר כי "אתה הרי יודע את זה ובכל זאת, במקום לעבוד 24/7 בחרת למקד את האנרגיה שלך בי. כמו שאול המלך בערוב ימיו. אני מבטיח דבר אחד- שום ספין, ושום תרגיל פוליטי לא יעצור אותי מלדאוג לעם הטוב שלי שסובל כל כך בגלל כישלונך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

תגובה אחת

Back to top button